مشارکت فعال بانک تجارت در پویش حفاظت از یوزپلنگ ایرانی

پویش حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بانک تجارت و صندوق ملی محیط زیست با حضور کیایی عضو هیات مدیره بانک تجارت و معاونین سازمان حفاظت محیط زیست رونمایی شد.

مشارکت فعال بانک تجارت در پویش حفاظت از یوزپلنگ ایرانی

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، این بانک در راستای تفاهمنامه خود با سازمان حفاظت محیط زیست از طریق ایجاد درگاه جمع‌سپاری در همراه بانک تجارت، دستگاه‌های خودپرداز و همچنین تخصیص شماره حساب 1540 امکان مشارکت عموم مردم در «پویش حفاظت از یوزپلنگ ایرانی» را فراهم کرد.

دکتر حسن کیایی عضو هیات مدیره بانک تجارت در مراسم رونمایی از این پویش که شنبه بیست و یکم اسفندماه در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد با تاکید بر اینکه هر ایرانی باید به سهم خود نقشی در حفاظت از محیط زیست بر عهده بگیرد گفت: بانک تجارت در یک دهه اخیر همکاری بسیار سازنده‌ای را با سازمان حفاظت محیط زیست داشته و ما آمادگی داریم که این نقش را پررنگ‌تر از گذشته ادامه داده و با مشارکت در چنین پروژه‌هایی این مسیر را با قوت بیش از گذشته تداوم بخشیم.

وی با بیان اینکه همکاری بانک تجارت به عنوان یک نهاد مالی و سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یک نهاد تخصصی می‌تواند در پیشبرد سیاست‌های زیست محیطی کشور موثر باشد افزود: 

از آنجا که بانک تجارت با اشخاص و نهادهای پرشمار و متنوعی در ارتباط است و آنها هرکدام به نوعی از ذینفعان بانک به شمار می‌روند این امر نقطه قوتی برای بانک تجارت به شمار می‌رود تا از این طریق با فرهنگ‌سازی و مشارکت جویی امکان همراهی عموم مردم و سازمان‌ها را با طرح‌ها و پویش‌های مرتبط با حفاظت محیط زیست فراهم آوریم.

دکتر حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست با قدردانی از اقدام های محیط زیستی بانک تجارت به تشریح آخرین وضعیت یوزپلنگ ایرانی و حساسیت‌های این گونه گربه‌سان پرداخت و گفت: یوزپلنگ ایرانی به نوعی نماد ایران محسوب می‌شود و اگر نتوانیم اقدام موثری را به انجام رسانیم یکی از زیباترین گربه سانان از کره زمین حذف خواهد شد. وی افزود: در دنیا زمان هایی طلاهایی برای حفاظت از حیات وحش وجود دارد و امروز ما در شرایط مناسب و مطلوبی برای حفظ یوز پلنگ آسیایی به سرمی بریم. از این رو حمایت این نماد توسط بانک تجارت بسیار ارزشمند، موثر و حایز اهمیت است.

در حاشیه رونمایی از پویش حفاظت از یوزپلنگ ایرانی جمعی از مدیران بانک تجارت و سازمان حفاظت محیط زیست با کاشت نهال در محوطه این سازمان در این امر پسندیده مشارکت کردند.

دکتر نوراله مرادی معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت و مشارکت بانک تجارت با طرح‌ها و پروژه‌های این سازمان گفت: امیدواریم بانک تجارت با شبکه گسترده مشتریان و شعب خود در سراسر کشور و ایجاد مشارکت در میان آنها بتواند در زمینه فرهنگ‌سازی و آموزش نقش موثر خود را بیش از پیش ایفا کند و در آینده نیز همکاری این دومجموعه بیش از پیش گسترش یابد.

در مراسم رونمایی از پویش حفاظت از یوزپلنگ ایرانی کارت همیار محیط بان به ابراهیم کاظم پور مدیر امور هیات مدیره و عامل بانک تقدیم شد.

در این مراسم جمعی از مدیران امور، روسای ادارات و مدیران شعب مناطق استان تهران، شعب مستقل و جمعی از بسیجیان بانک تجارت حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها