مدیرعامل بانک تاکید کرد:

حمایت بانک رفاه کارگران از توسعه اشتغال در استان فارس

جمعی از مدیران عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به منظور بررسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی استان فارس عازم شهرستان‌های ممسنی و رستم این استان، شدند.

حمایت بانک رفاه کارگران از توسعه اشتغال در استان فارس

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر مسکنی معاون امور تعاون، دکتر کریمی بیرانوند سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال، دکتر حسینی‌نیا رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از جمله مدیران عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودند که به همراه دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران به استان فارس سفر کردند.

براساس این گزارش، توسعه شرکت‌های تعاونی، تکمیل واحدهای تولیدی نیمه‌کاره، رفع موانع فعالیت واحدهای کسب و کار، شناسایی ظرفیت‎های سرمایه‌گذاری، تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های اقتصادی و... از جمله برنامه‌های وزارت مردم به منظور بسترسازی توسعه اشتغال در شهرستان‌های ممسنی و رستم به شمار می‌روند و در این راستا دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران و برخی از معاونان و مدیران این بانک نیز با هدف ایفای نقش موثر در این زمینه، هیات‌ اعزامی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شهرستان‌ها را همراهی می‌کردند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران طی سخنانی در حاشیه سفر به استان فارس به تشریح اهداف این سفر پرداخت و گفت: استان فارس از ظرفیت های اقتصادی خوبی برخوردار است و بانک رفاه کارگران از تأسیس شرکت های تعاونی و فراهم کردن اشتغال جوانان حمایت می کند. 

وی افزود: استان فارس یکی از استان های برخوردار و با ظرفیت های فراوان در حوزه های مختلف گردشگری، کشاورزی، و صنایع تبدیلی است. به منظور بررسی جامع ظرفیت های منطقه، کمک به تأسیس شرکت های تعاونی و فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان، این سفر انجام شد.

دکتر للـه گانی با بیان اینکه، بانک رفاه کارگران تسهیلات لازم را برای تأسیس و گسترش فعالیت شرکت های تعاونی منطقه ای در اختیار متقاضیان قرار می دهد، تصریح کرد: امیدواریم مسئولان استانی نیز زمینه صدور مجوزهای لازم برای تاسیس این شرکت ها را فراهم کنند تا شاهد رونق اشتغال در مناطق مختلف استان باشیم. 

به گفته وی، حمایت از واحد های تولیدی، شرکت های تعاونی و بخش های مختلف اقتصادی جزو رویکردهای اصلی بانک رفاه کارگران در سال های اخیر بوده است و این بانک تلاش می کند با حمایت از این شرکت ها، به رشد و شکوفایی اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان در سراسر کشور کمک کند.  

دکتر لله گانی در پایان تأکید کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان از طریق رونق شرکت های تعاونی، برنامه ای است که توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرایی شده است و با جدیت پیگیری می شود و بانک رفاه کارگران نیز تلاش می کند در مسیر تحقق این برنامه گام بردارد. 

لازم به ذکر است، دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در ادامه این سفر با بازدید از برخی مناطق حاشیه‌ای، محروم و روستایی شهرستان‌های ممسنی و رستم، در گفت‌وگو با ساکنان این مناطق به بررسی مسائل و مشکلات آنان پرداخت و بر حمایت قاطع بانک رفاه از رونق اقتصادی و توسعه اشتغال در این شهرستان‌ها تاکید کرد.

گفتنی است، بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی داشته است که از آن جمله می‌توان به حمایت‌های این بانک از توسعه اشتغال و کارآفرینی در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها