تجربه تریدی مطمئن در امن‌ترین صرافی ایرانی

تجربه تریدی مطمئن در امن‌ترین صرافی ایرانی

 

امروزه شاید کمتر کسی را بتوان یافت که نام صنعت ارزهای دیجیتال به گوشش نخورده باشد. ارزهای دیجیتال به عنوان یک فناوری نوین توانسته‌اند بسیار سریع جای خود را در میان مردم و سرمایه‌گذاران پیدا کنند. این صنعت با توجه به فراز و نشیب‌هایی که در طول عمر بیش از یک دهه‌ای خود از سر گذرانده، در چند سال اخیر با رشدی روز افزون مواجه شده است. در این میان، یکی از مهم‌ترین مباحث مرتبط با این صنعت و بستر تجارت آن مسئله امنیت بوده است.

امنیت چالش‌برانگیزترین موضوعی است که پیشرفت این فناوری در طول این سال‌ها با آن دست به گریبان بوده است. مردم امروز از ارزهای دیجیتال برای نیل به اهداف مختلفی استفاده می‌کنند. سرمایه‌گذاری، انجام مبادلات مالی و تجاری بین‌المللی و رشد و توسعه کسب و کارها از جمله موارد استفاده ارزهای دیجیتال هستند. همین موارد استفاده به حساسیت و اهمیت موضوع امنیت در رمزارزها دامن زده است.

 

امنیت، مهم‌ترین شاخصه یک صرافی معتبر

با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال ماهیتی مجازی دارند، خرید و فروش آنها نیز در بستری مجازی صورت می‌گیرد. صرافی‌های آنلاین نیز در همین راستا و برای تسهیل معاملات رمزارزها بوجود آمده‌اند. این صرافی‌ها به عنوان بسترهای معاملاتی یکی از مهم‌ترین مراکز مجازی مرتبط با امنیت دارایی کاربران و سرمایه‌گذاران حوزه رمزارزها شناخته می‌شوند. بنابراین یکی از مواردی که می‌تواند باعث به خطر افتادن امنیت دارایی کاربران در حوزه تجارت ارزهای دیجیتال شود، خطراتی است که از سوی صرافی‌های ارز دیجیتال متوجه این دارایی‌هاست.

در کل از دو طریق می‌توان ارز دیجیتال خرید: روش خرید مستقیم با استفاده از ارزهای فیات مانند ریال یا دلار، روش دوم تبدیل کردن ارزهای دیجیتال به یکدیگر. استفاده از روش اول و خرید مستقیم رمزارزها از سایت‌های معتبر در ازای پرداخت دلار، مرسوم‌ترین روش در سرتاسر جهان است.

اما استفاده از این روش به دلیل تحریم‌ها برای کاربران ایرانی ساکن داخل کشور ممکن نیست. زیرا خرید ارزهای دیجیتال با استفاده از دلار، مستلزم برخورداری از حساب‌های بین‌المللی مانند مستر و یا ویزا کارت است. به دلیل وجود همین محدودیت‌ها، اغلب کاربران ایرانی بویژه افراد مبتدی که به تازگی وارد حوزه معاملات رمزارزها شده‌اند، بیشتر از وب‌سایت‌ها و صرافی‌های داخلی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند.

 

ریسک خرید و فروش دارایی‌‌های دیجیتال در صرافی‌ها

عدم آگاهی کافی یکی از دلایلی است که می‌تواند دارایی شما را در معرض ضرر و زیان‌های جبران‌ناپذیر قرار دهد. چنانچه ناآگاهانه و بدون تحقیق وارد معاملات رمزارزها شوید، ممکن است خطرات مادی، معنوی و حتی جانی در کمین شما باشد. بنابراین بهتر است پیش از هر گونه اقدامی برای سرمایه‌گذاری و انجام معاملات در صرافی‌ها، با شناخت و آگاهی کافی و با اشراف به تهدیدهای موجود و راه‌کارهای مواجه با آنها وارد این حوزه شوید.

ترید2

چگونه یک صرافی‌ ایمن انتخاب کنیم؟

همانگونه که قطعا می‌دانید صرافی مکانی برای تبادلات رمزارزهاست. شما با عضویت در این صرافی‌ها می‌توانید ارزهای دیجیتالی مانند بیت‌کوین و اتریوم و ... را خرید و فروش کنید. با توجه به محبوبیت روزافزون رمزارزها، بر تعداد این صرافی‌ها نیز افزوده شده است.

برای کاربران در هنگام انتخاب یک صرافی برای انجام مبادلات رمزارزی خود، قطعا امنیت یکی از فاکتورهای اساسی است. اگر یک صرافی نتواند امنیت دارایی کاربران خود را تامین کند، انتخاب مناسبی برای معامله نخواهد بود. بنابراین برای یک صرافی آنلاین، برخورداری از لایه‌های امنیتی بیشتر و مستحکم‌تر یک شرط لازم است.

بر این اساس، اطمینان از صحت حفظ امنیت دارایی یکی از عوامل دخیل در انتخاب صرافی است. زمانی که کاربران اطمینان پیدا کنند که سرمایه آنها در یک صرافی با ایمنی بالا نگهداری می‌شود، قطعا با آرامش خاطر در آن به فعالیت خواهند پرداخت. بنابراین بایستی اطمینان حاصل کنید که صرافی مورد نظر شما، بالاترین درجات امنیتی را در پلتفرم خود به کار برده تا دارایی کاربران خود را از دسترس و نفوذ هکرها در امان نگه دارد.

 

با رابین‌کش امنیت را تجربه کنید

صرافی‌ها به نوعی مالکیت ارزهای دیجیتال کاربران خود را به عهده می‌گیرند و کنترل کامل سرمایه کاربران در دست آنها قرار دارد. بنابراین یکی از مهم‌‎ترین چالش‌های پیش‌رو برای افرادی که بازار رمزارزها را برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب می‌کنند، بحث امنیت یک صرافی است. در ایران قانون‌گذاری مشخصی در حوزه ارز دیجیتال وجود ندارد و به همین دلیل، سرمایه‌گذاران باید برای انتخاب یک صرافی معتبر، تحقیقات کافی انجام دهند؛ یک صرافی قابل‌اعتماد که بتواند زمینه انجام یک معامله ایمن را فراهم کند.

در این میان، صرافی‌های ایرانی زیادی وجود دارند که برای تامین امنیت دارایی کاربران خود، استانداردهای امنیتی لازم را به اجرا در آورده اند. صرافی ارز دیجیتال رابین‌کش یکی از صرافی‌های متمایز و معتبری است که با قابلیت‌های بی‌شمار خود توانسته اعتماد بسیاری از کاربران ایرانی را به خود جلب نماید.

 

محیطی ایمن با قابلیت‌های متمایز

همانگونه که اشاره شد، امنیت یکی از شاخصه‌های مهم در ارزیابی یک صرافی معتبر و انتخاب آن برای ترید و سرمایه‌گذاری است. بر همین اساس، بسیاری از معامله‌گران بالا بودن میزان ایمنی را اولویت خود در انتخاب صرافی مناسب می‌دانند. قطعا وجود زیرساخت‌های فنی قدرتمند در تامین ایمنی لازم بی‌تاثیر نیست. صرافی رابین‌کش در همین راستا، با استفاده از تیمی متخصص، زیرساخت‌های فنی مورد نیاز را برای مقابله با حملات اینترنتی و سرقت دارایی‌های کاربران خود فراهم کرده است.

پیروی از یک سیستم ثبت نام و احراز هویت معتبر، اولین گامی است که این پلتفرم برای تامین امنیت دارایی‌های کاربران خود در نظر گرفته است. کاربران برای عضویت و انجام معاملات ارزهای دیجیتال در این صرافی، ملزم به گذراندن مراحل احراز هویت هستند. بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده از این صرافی برای خرید و فروش رمزارزهای خود استفاده نمایید.

این پلتفرم همچنین از پشتیبانی 24 ساعته در طول هفت روز هفته برخوردار است. تیم پشتیبانی فعال در این صرافی، همواره آماده ارائه خدمات به کاربران است.

 

ترید3

تنوع بالای رمزارزهای تحت پشتیبانی

تنوع در تعداد رمزارزها می‌تواند یک مزیت متمایز و رقابتی برای یک صرافی ایجاد کند. رابین‌کش دسترسی به بیش از 50 رمزارز مختلف را برای معامله‌گران فراهم آورده است. این یعنی شما گزینه‌های بیشتری برای سرمایه‌گذاری پیش رو دارید و سبد سرمایه‌گذاری شما می‌تواند پربار تر شده و شانس شما برای کسب سود بیشتر شود. همچنین هر کدام از رمزارزهای ارائه شده در این صرافی، از کیف پول اختصاصی برخوردار هستند.

ترید4

بازارهای رابین‌کش

رابین‌کش دارای سه نوع بازار فعال است که عبارتند از بازار برخط، مستقیم و اکسپرس. این بازارها هر کدام از قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی پشتیبانی می‌کنند که کاربران با استفاده از آنها می‌توانند تجربه‌ای متفاوت از ایمنی و سطح بالای معامله‌گری را به دست آورند. بازار آزمایشی نیز فرصتی است که این صرافی برای کسب مهارتهای معاملاتی بیشتر در اختیار کاربران خود قرار داده است.  

صرافی رابین‌کش به عنوان یک پلتفرم معاملاتی جامع و معتبر شناخته می‌شود که با فراهم‌آوردن ابزارهای معاملاتی کارآمد، هم برای معامله‌گران مبتدی و هم برای تریدهای حرفه‌ای بستری مناسب به شمار می‌آید. بنابراین اگر به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال هستید که بتوانید با اطمینان خاطر، دارایی‌های خود را در بستر آن به گردش درآورده و کسب سود کنید، می‌توانید روی رابین‌کش حساب کنید.

برای فعالیت در صرافی رابین‌کش کافی است به آدرس www.rabincash.com مراجعه و با ایجاد حساب کاربری، مراحل احراز و تایید هویت خود را انجام دهید و به دنیای مهیج معاملات ارزهای دیجیتال وارد شوید.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها