نخستین انتقال ریلی نهاده های دامی در شمال غرب کشور باحضور مدیر شعب استان زنجان

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان زنجان ، در این مراسم اولین محموله نهاده های دامی در شمال غرب کشور متعلق به شرکت زنجیره صبا مرغ نوآوران زنجان که از جمله مشتریان ویژه بانک توسعه تعاون است توسط ناوگان ریلی کشور به استان وارد و در ایستگاه راه آهن خرم پی زنجان واقع در 13 کیلومتری زنجان – تبریز تخلیه شد .

نخستین انتقال ریلی نهاده های دامی در شمال غرب کشور باحضور مدیر شعب استان زنجان

مسعود کردستانی مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان زنجان در مراسم افتتاحیه نخستین انتقال ریلی نهاده های دامی شمال غرب کشور حضور یافت . 

کردستانی مدیر شعب استان ضمن ابراز خرسندی و تبریک این موفقیت به علی قربانی مدیر عامل شرکت صبا مرغ نوآوران ، وقوع این مهم را توسط شرکت مذکور به عنوان یکی از ارزنده ترین مشتریان بانک موجب افتخار بانک توسعه تعاون و شرکت صبا مرغ دانست و بر حمایت همه جانبه بانک توسعه تعاون از صنایع کشاورزی و دامی استان تأکید کرد . قربانی مدیر عامل شرکت با تشکر از حضور کردستانی و همراهان ، از مساعدت های بانک تقدیر و خواستار تسریع در بررسی پرونده اعتباری و پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش این شرکت شد .

قربانی افزود : این محموله دریافتی به مقدار 400 تن بوده و بر اساس قرارداد یکساله حمل ریلی دانه های روغنی منعقده فیمابین این شرکت و شرکت بهتاش سپاهان ، مقرر شده است 20 هزار تن نهاده دامی به صورت فلّه توسط واگن های مسقف از مبدأ ایستگاه ریلی بندر امام به مقصد ایستگاه ریلی زنجان انتقال یابد . گفتنی است در این مراسم معاون استاندار ، فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولین استانی نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها