مدیرعامل پتروشیمی جم:

اداره آتش‌نشانی و ایمنی حساس‌ترین و خطیرترین واحد مجموعه است

مدیرعامل پتروشیمی جم ضمن دیدار با پرسنل واحد HSE از رشادت‌های آتش‌نشانان به مناسبت روز "آتش‌نشانی و ایمنی" تقدیر کرد.

اداره آتش‌نشانی و ایمنی حساس‌ترین و خطیرترین واحد مجموعه است

مدیرعامل پتروشیمی جم عنوان کرد: اگر در مجتمع آرامش و آسایش خیال هست به واسطه بیداری و پیگیری‌های واحد HSE است که حساس‌ترین و خطیرترین واحد مجموعه است. 

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، رضا علیزاده با تقدیر از تلاش و فعالیت‌های پرسنل واحد HSE گفت: مشکلات، موانع و محدودیت‌ها را انتقال بدهید تا رفع شود. 

وی خاطرنشان کرد: به امید شما عزیزان است که پرسنل مجموعه راحت کار خود را انجام می‌دهند. 

مدیرعامل پتروشیمی جم اظهار کرد: ما قدر زحمات همه شما را می‌دانیم و متوجه اهمیت وجود و حضور شما هستیم. لذا دوست داریم کمک کنیم تا تمام نارسایی‌های موجود مرتفع شود و مشکلات یکی یکی رفع شود؛ برای همه شما قهرمانان ملی و ورزشکاران عزیز آرزوی سلامتی داریم. 

رکن اصلی آتش‌نشان توان بدنی و سپس هوش ذاتی است

فرهاد مولایی، رئیس بهداشت، ایمنی و حفظ محیط زیست مجتمع پتروشیمی جم در این نشست گفت: هر تغییری در سایت نیازمند مطالعه است و هیچ تغییری در سایت انجام نمی‌شود مگر اینکه پیش از آن مطالعات ایمنی انجام شده باشد. 

وی عنوان کرد: از لحاظ توان بدنی آتش‌نشانان، هیچ شرکتی در سطح منطقه معادل نفرات ما نیست؛ حداقل 5 قهرمان جهان در سیستم ما وجود دارد به این دلیل که من اعتقاد دارم رکن اصلی آتش‌نشان توان بدنی و سپس هوش ذاتی است. 

رئیس HSE پتروشیمی جم با اشاره به ارزیابی‌های وضعیت سایت به لحاظ ایمنی خاطرنشان کرد: سالیانه 36 مانور فعال در سطح مجتمع برگزار می‌شود که برای هر کدام سناریو، گزارش عملیات، استخراج نقاط ضعف و قوت، و فرصت‌های بهبود انجام می‌شود که اینها به علاوه برنامه‌ریزی مانورهای سالیانه و دستورالعمل‌ها از وظایف واحد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها