جدیدترین برنامه بن سلمان:

توسعه جنگل ها و ارتفاعات عربستان!

محمد بن سلمان ولیعهد عربستان از عزم این کشور برای استراتژی سرمایه گذاری 13 میلیارد دلاری جهت توسعه منطقه عسیر به یک مقصد گردشگری اعلام کرده است و قصد دارد 10 میلیون بازدید کننده را تا سال 2030 جذب کند.

توسعه جنگل ها و ارتفاعات عربستان!

خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (SPA) روز سه شنبه گزارش داد که استراتژی توسعه تحت عنوان "ارتفاعات عربی" به منظور دستیابی به یک رشد جامع ، بی سابقه و پایدار در عربستان است.

بودجه اختصاص داده شده پروژه های مهم حیاتی را از منابع مختلف تأمین می کند و جاذبه های گردشگری را در قله های کوه های عسیر و اطراف آن توسعه می دهد و این منطقه را به یک مقصد جهانی 4 فصل تبدیل می کند.

این منطقه بر زیبایی طبیعت و فرهنگ غنی آن ، که ترکیبی از اصالت و مدرنیته است ، تکیه خواهد کرد. این استراتژی همچنین به رونق اجتماعی و اقتصادی منطقه کمک خواهد کرد.

این 13 میلیارد دلار تأمین مالی پروژه های مهم حیاتی و توسعه جاذبه های گردشگری در اطراف و اطراف قله های کوه های آسیر و برجسته سازی میراث فرهنگی محلی و کمک به رفاه اجتماعی و اقتصادی منطقه را بر عهده دارد.

ولیعهد عربستان گفت: پروژه ارتفاعات عربستان برای جذب سرمایه گذاری داخلی و بین المللی است که به رشد اقتصادی موثر و پایدار کمک می کند. او تاکید کرد که این امر همچنین به ارائه فرصت های شغلی گسترده جدید کمک می کند ، ضمن افزایش کیفیت زندگی و بهبود خدمات و زیرساخت های اساسی منطقه ، از جمله ارتباطات ، مراقبت های بهداشتی ، حمل و نقل را نیز شامل می شود.

این برنامه ها مطابق با برنامه چشم انداز 2030 عربستان سعودی است - یک برنامه اصلاحی که توسط محمد بن سلمان برای تغییر و تنوع بخشیدن به سرمایه گذاری در اقتصاد پادشاهی و تضمین پیشرفت پایدار اجتماعی و اقتصادی ارائه شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها