بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از مرکز تکثیر ماهی، بسته بندی و ارسال ماهی شرکت پرورش ماهی در قفس نیکسا

مدیر کل شیلات هرمزگان از مرکز تکثیر ماهی، بسته بندی و ارسال ماهی شرکت پرورش ماهی در قفس نیکسا بازدید کرد.

بازدید مدیر کل شیلات هرمزگان از مرکز تکثیر ماهی، بسته بندی و ارسال ماهی شرکت پرورش ماهی در قفس نیکسا

مدیر کل شیلات هرمزگان به همراه معاون آبزی شیلات هرمزگان، رئیس شیلات شهرستان لنگه و رئیس اداره فنی و مهندسی شیلات هرمزگان از مرکز تکثیر و نرسری ، مرکز  بسته بندی و ارسال ماهی شرکت پرورش ماهی در قفس نیکسا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات هرمزگان، مدیر کل شیلات استان در این بازدید  از تلاش های شرکت طرح توسعه نیکسا در راه اندازی چرخه کامل تولید ماهیان دریایی تشکر کرد و گفت: امید است در آینده ایی نزدیک شاهد تحقق صد درصدی این مهم باشیم.

عبدالرسول دریایی همچنین موفقیت این شرکت در بازاریابی و فروش محصولات تولیدی و تجاری سازی آن را زمینه ساز پیشرفت و گسترش بیش از پیش این شرکت خواند و گفت: خوشبختانه آبزیان پرورشی از جمله ماهیان پرورش یافته در قفس از نظر کیفیت و طعم توانسته به خوبی گام در بازار بگذارد .

وی بازار پسندی و کیفیت خوب ماهیان تولید شده در این شرکت را،چراغ راه و دلگرمی برای سایر فعالان عرصه پرورش ماهی دریایی  در قفس و سرمایه گذاران خواند.

دریایی در پایان تصریح کرد: امید است با توجه به راه اندازی مرکز تکثیر و نرسری این شرکت در فصل آینده شاهد تولید بچه ماهی مورد نیاز شرکت مذکور و استان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها