جهش ۲ برابری در تعداد نیروی شاغل مجتمع سرب

بعد از واگذاری به بخش خصوصی جهش ۲ برابری در تعداد نیروی شاغل در این مجتمع داشتیم درحالیکه قبل از واگذاری به بخش خصوصی ۱۵۰ نفر نیروی شاغل در مجتمع سرب نخلک بودند.

جهش ۲ برابری در تعداد نیروی شاغل مجتمع سرب

به گزارش سرویس اقتصادی مستقل آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، ابوطالب اشکوری؛ مدیر نظارت شرکت گفت: مجتمع سرب نخلک با حضور بخش خصوصی سالیانه ۸۰۰۰ تن کنسانتره بیشتر تولید میکند در حالیکه قبل از واگذاری به بخش خصوصی سالیانه ۱۸۰۰ تن کنسانتره تولید می کرد. 

کارخانه تولید شمش سرب

به گزارش مستقل آنلاین اشکوری با اشاره به افزایش 2برابری نیروی کار گفت: ساخت کارخانه تولید شمش سرب و ساخت کارخانه تولید کنسانتره سرب ازجمله برنامه های در دست اقدام این مجتمع است که توسط راهبر محقق خواهد شد.

مدیر نظارت شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران با اشاره به افزایش تولید مجتمع فروکروم جغتای بعد از واگذاری گفت: میزان تولید سالیانه فروکروم این مجتمع قبل از واگذاری ۹ هزار تن و بعد از آن ۱۴ هزار تن می باشد که به دنبال آن شاهد افزایش نیروی انسانی در این مجتمع نیز هستیم.
او با اظهار اینکه نیروی کار افزایش 2برابرب داشته ادامه داد: برنامه ریزی جهت تولید ۲۵ هزار تن فروکروم (ظرفیت اسمی کارخانه موجود) از جمله برنامه های در دست اقدام مجتمع فروکروم جغتای است. همچنین ساخت ۲ کارخانه تولید فرو سیلیس به ظرفیت هر کدام ۲۵ هزار تن از دیگر برنامه های در دست اقدام این مجتمع است.
وی در خاتمه با اشاره به افزایش تولید و اشتغال بعد از واگذاری در سایر مجتمع های تحت تابعه ایمپاسکو از قبیل فسفات اسفوردی و نفلین سینیت گفت: در سال ۹۸ برنامه واگذاری مدیریت و راهبری مجتمع های سنگ آهک پیربکران و زغال سنگ گلندرود به بخش خصوصی را داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها