نمایشگاه بومی سازی و ساخت داخل در ایمپاسکو برپا شد

نمایشگاه دائمی بومی سازی و ساخت داخل در مورد تجهیزات و مواد شیمیایی بومی سازی شده در محل ستاد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برپا می شود.

نمایشگاه بومی سازی و ساخت داخل در ایمپاسکو برپا شد

شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران،بعنوان یکی از پیشگامان بومی سازی و ساخت داخل در زمینه معادن و صنایع معدنی، از سال ها پیش و در جهت حمایت از صنایع و افزایش توانمندی های داخلی، اقدامات اساسی در زمینه ساخت داخل تجهیزات، قطعات یدکی و مواد شیمیایی مصرفی آغاز کرد که با توجه به شرایط تحریم ها و همچنین افزایش نرخ ارز، این مهم را در قالب فرآیند های پژوهشی و همچنین حمایت از بخش خصوصی بصورت مدون و هدفمند شده بعنوان یکی از مهمترین اهداف خود در دستور کار قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، پیرو فعالیت های صورت گرفته در زمینه بومی سازی و ساخت داخل در ایمپاسکو و مجتمع های زیر مجموعه و با توجه به تاکیدات صورت گرفته از طرف مدیریت های بومی سازی و ساخت داخل ایمیدرو و وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای اطلاع رسانی مناسب و ملموس از عملکرد بومی سازی و ساخت داخل، مقرر شد نمایشگاه دائمی بومی سازی و ساخت داخل در مورد تجهیزات و مواد شیمیایی بومی سازی شده در محل ستاد شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برپا شود.

بر اساس این گزارش اطلاعات مربوط به بومی سازی و ساخت تجهیزات داخل از مجتمع های زغالسنگ البرز مرکزی، طلای موته، کک سازی زرند، فروکروم جغتای، آنتیموان سفیدابه، سرب و روی مهدی آباد و نفلین سینیت دریافت شد.

به منظور ارتقاء و هدفمندسازی فعالیت های بومی سازی در معادن و مجتمع های تحت پوشش ایمپاسکو و حمایت از ایده های کاربردی در زمینه فعالیت های شرکت، “سامانه پژوهش و بومی سازی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران” به آدرس rtl.impasco.gov.ir ایجاد شده است.

اطلاع رسانی نیازهای بومی سازی، گردآوری توانمندی های دانشگاه ها و بنگاه های صنعتی و تحقیقاتی، دریافت و ارتباط نزدیک با سازندگان، سهولت در ارائه نیازهای تحقیقاتی، جلوگیری از موازی کاری از دیگر اهداف ایجاد این پایگاه اطلاعاتی می باشد.

لازم به ذکر است نمایشگاه بومی سازی و ساخل داخل در سالن ورودی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران دایر می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها