رئیس دانشکده علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان:

حمایت‌های مالی و تجهیزاتی گل‌گهر در میدان مقابله با کرونا قابل تقدیر است

رئیس دانشکده علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان گفت: تعهد به توسعه و حمایت از جوانب مختلف جامعه در کنار تولید، به‌عنوان‌ مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌های صنعتی و معدنی را می‌توان از شاخص‌های توسعه پایدار در جوامع دانست.

حمایت‌های مالی و تجهیزاتی گل‌گهر در میدان مقابله با کرونا قابل تقدیر است

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، دکتر غلامعباس محمدی افزود: خوشبختانه شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و شرکت‌های منطقه گل‌گهر سیرجان در جایگاه یک مجموعه صنعتی و معدنی، همواره و هم‌زمان با توسعه صنعت و معدن، به مسئولیت‌های اجتماعی‌شان نیز توجه داشته‌اند. 

وی ادامه داد: نمود این‌گونه توجهات را می‌توان در حمایت‌های مالی و تجهیزاتی شرکت گل‌گهر و نگاه ویژه مهندس ملارحمان مدیرعامل این شرکت در دوران مقابله با بیماری کرونا در شهرستان شاهد بود که شرکت‌های مذکور سعی کردند با مدافعین سلامت و حوزه بهداشت و درمان در این راه سخت و دشوار که ایشان داشتند، همراه شوند؛ البته می‌طلبد این همراهی و حمایت به نقطه مطلوب خود برسد و ادامه داشته باشد.

دکتر محمدی اظهار کرد: شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و شرکت‌های هم‌گروه گل‌گهر با اهدای تجهیزات حفاظت فردی، برخی دستگاه‌های مورد نیاز مدیریت بیماری کرونا و بعضا حمایت‌های مالی در پشتیبانی این جبهه در میدان مقابله با کرونا کوشش داشتند که قابل تقدیر است؛ البته این حمایت‌ها ان‌شاالله همچنان ادامه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها