مدیرعامل صنایع شیر ایران در بازدید از پگاه خوزستان مطرح کرد:

استمرار کیفیت هدف مشرکت شرکت‌های گروه

حفظ و استمرار کیفیت محصولات تولیدی نشان دهنده این است که پگاه خوزستان در مسیر درست گام بر می‌دارد.

استمرار کیفیت هدف مشرکت شرکت‌های گروه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبدالله قدوسی مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در نشست با مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت شیر پاستوریزه پگاه خوزستان، با اعلام این مطلب تاکید کرد:حفظ و استمرار کیفیت باید سرلوحه کار شرکت‌های گروه باشد.

وی افزود: حرکت صورت گرفته در پگاه خوزستان نشان دهنده فعالیت با چشم اندازی روشن و مثبت در این شرکت است.

او با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از همه سلایق در راستای تولید محصول با کیفیت گفت:

 با رصد بازار خوزستان مشخص شد که همچنان خلاء هایی در بازار این استان وجود دارد و تا رسیدن به استمرار کیفیت در بازار خوزستان راه در پیش داریم که باید با مدیریت و بهره‌گیری از سلیقه‌های مختلف انجام شود.

قدوسی با تاکید بر این نکته که باید ذهنیت بازار خوزستان نسبت به پگاه روند بهتری بگیرد گفت: در این راستا لازم است، همه همکاران این شرکت با توان مضاعف به وظیفه خود عمل کنند.

او با تاکید بر بازار گردی و رصد بازار مصرف خوزستان از سوی مجموعه کارکنان این شرکت گفت: 

با بازار گردی و رصد بازار می توان بهترین سلیقه‌ها را پای کار آورد و از پیشنهاد و راهکار آن‌ها در راستای بهبود کیفیت و رفع نواقص بهره گرفت.

قدوسی توصیه کرد: در رصد بازار همه کارکنان به ویژه ویزیتورها، کارشناسان و سرپرست خط تولید مشارکت داشته باشند تا از نزدیک با سلیقه مصرف کنندگان آشنا شوند.

در این نشست، سیدحسین موسوی مدیرعامل شرکت پگاه خوزستان، گزارشی از تولید، بازار، کیفیت، صادرات، دریافت شیر و منابع انسانی را ارائه کرد.

مدیرعامل صنایع شیر ایران و هیات همراه در سفری ۲ روزه به استان خوزستان ضمن بازارگردی و رصد بازار این استان به صورت مستقیم و چهره به چهره با تعدادی از فروشندگان و عاملین توزیع در رابطه با محصولات پگاه نیز گفتگو کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها