مدیر برنامه ریزی و بودجه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران خبر داد:

رشد شاخص های استراتژیک ایمپاسکو در سال ۹۸

به گزارش روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، منیژه غلامرضایی؛ مدیر برنامه­ ریزی و بودجه شرکت با بیان این مطلب گفت: در سال ۹۸ ایمپاسکو موفق به تحقق ۸۷٫۱ درصد شاخص استراتژیک شده است.

رشد شاخص های استراتژیک ایمپاسکو در سال ۹۸

وی در ادامه افزود: در شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در راستای جاری سازی استراتژی، استقرار نظام مدیریت فرآیند و تعالی سازمانی، بالغ بر ۲۴۰ شاخص اعم از استراتژیک، فرایندی و تعالی به صورت دوره ­ای پایش می­ شوند که از این میان می­ توان به شاخص های میزان تولید، فروش، حفاری­ های اکتشافی، رضایت ذینفعان و مشتریان اشاره کرد.

در آخرین دوره پایش (۳ ماهه چهارم ۹۸)، شاهد تحقق ۸۷٫۱  درصدی شاخص­ های استراتژیک بوده­ ایم که نسبت به دوره قبل (۳ ماهه سوم ۹۸) ۲ درصد رشد داشته است. در همین دوره، تحقق شاخص­ های فرایندی ۹۰٫۹ درصد بوده است.

علاوه بر سنجش شاخص ­ها در شرکت، ۳۶۹ اقدام استراتژیک و عملیاتی نیز به صورت دوره­ ای پایش می­ شود که در پایان سال ۹۸،  ۹۳ درصد برنامه ها و پروژه های شرکت محقق شده اند. به عنوان نمونه می­ توان به اقدامات مربوط به  اخذ پهنه­ های جدید اکتشافی، اجرای طرح ­های توسعه ­ای، جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، استقرار سیستم مدیریت کیفیت (ایزو ۲۰۱۵-۹۰۰۱) و اخذ گواهینامه مربوطه اشاره کرد.

لازم به ذکر است شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در تلاش است تا سال ۱۴۰۴ از طریق هم‌افزایی با بخش خصوصی توانمند به یک  شرکت معدنی مرجع در اکتشاف، کارآمد در استخراج و فرآوری و نوآور در توسعه مواد معدنی در کشور تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها