از کجا ساندویچ پانل بخریم؟

ساندویچ پانل ها آن دسته از محصولات پیش ساخته ای هستند که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته اند و در عرصه های گوناگون بخصوص صنعت ساختمان به عنوان مصالح ساختمانی کاربرد گسترده ای دارند.

از کجا ساندویچ پانل بخریم؟

همانطور که می‌دانید مصالح ساختمانی به عنوان اصلی ترین و اساسی ترین المان در ساختمان بشمار می‌روند بنابراین در انتخاب آن ها باید بسیار دقت نمود. ما در این مقاله سعی داریم با بررسی تمامی نکات لازم شما را در خرید ساندویچ پانل یاری کنیم و همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ساندویچ پانل و نحوه خرید ساندویچ پنل به سایر صفحات وبسایت بانک اطلاعاتی ساندویچ پانل مراجعه نماید و از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما ارتباط باشید و اقدام به خرید ساندویچ پانل نمایید.

برای خرید ساندویچ پانل می‌بایست به مواردی نظیر کیفیت پانل، تولید کننده ساندویچ پانل، ضمانت و قیمت ساندویچ پانل توجه نمایید که در ادامه به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

کیفیت ساندویچ پانل

همانطور که پیش تر گفتیم ساندویچ پانل ها به عنوان مصالح ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار هستند بنابراین باید دارای کیفیت بالا باشند. دارا بودن کیفیت مطلوب در پانل های ساندویچی موجب عملکرد مطلوب آن ها می‌شود که این امر موجب کنترل میزان هدر رفت انرژی و همچنین صرفه اقتصادی می‌گردد.

تولید کننده ساندویچ پانل 

با افزایش چشمگیر جمعیت و نیاز به ساخت و ساز استفاده از پانل های ساندویچی به طور قابل توجهی گسترش یافته است ازاینرو شرکت ها و کارخانجات بسیاری به تولید انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری پرداخته اند. اما در این میان انتخاب تولید کننده ای معتبر امری مهم بشمار می‌رود. شرکت های معتبر در راستای جلب رضایت مشتریان خود، محصولاتی با کیفیت و استاندارد تولید می‌کنند تا بر اعتبار مجموعه خود بیفزایند. ما به منظور آشنایی بیشتر شما عزیزان، تعدادی از تولید کنندگان معتبر ساندویچ پانل را به طور مختصر معرفی می‌کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

  • مجتمع صنعتی ماموت:

شرکت ماموت با سال ها سابقه درخشان در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی، انواع کانکس و کانتینر فعالیت می‌کند و به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ساندویچ پانل در ایران و خاورمیانه شناخته شده است.  شرکت ماموت با بهره گیری از برترین و بروز ترین تکنولوژی تولید پانل سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد و پانل هایی با کیفیت بالا تولید می‌کند.

مجموعه ماموت همچنین با بکارگیری کادری مجرب در زمینه ساندویچ پانل شما را در تمامی مراحل مشاوره، انتخاب، خرید و نصب ساندویچ پانل یاری می‌رساند.

لازم به ذکر است که علی رغم سهولت در نصب ساندویچ پنل، این سازه ها نیز همانند سایر انواع سازه ها نیازمند شرایط ویژه و دانش و مهارت کافی جهت نصب می‌باشند که مجتمع صنعتی ماموت با بهره گیری از نصابانی با دانش و مهارت کافی در این زمینه بهترین خدمات را جهت نصب پانل ساندویچی ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است که شرکت ماموت همواره جلب رضایت مشتریان را سرلوحه کار خود قرار داده است و به منظور رفاه حال آنان ساندویچ پانل هایی ارزان به بازار عرضه می‌نماید. ماموت با ارائه خدمات فروش ساندویچ پانل از طریق نمایندگی های خود در اقصی نقاط کشور نیز بهترین خدماترا به مصرف کنندگان ارائه می‌کند.

  • شرکت میهن پانل:

شرکت میهن پانل یکی دیگر از تولیدکنندگان معتبر ساندویچ پانل می‌باشد که با بیش از 10 سال تجربه در عرصه تولید ساندویچ پنل فعالیت می‌نماید و بخش عظیمی از تولیدات ساندویچ پانل گالوانیزه را به خود اختصاص داده است. پانل های تولید شده توسط این شرکت علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند که موجب محبوبیت پنل های تولیدی شرکت میهن پانل شده است.

  • شرکت زمرد پانل:

این مجموعه از سال 1384 یکی از تولید کنندگان بنام کشور در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان، انواع ساندویچ پانل  جهت پوشش سوله، انواع ورق فرم دار و کانکس ساندویچ پانلی می‌باشد. شرکت زمرد پانل نیز با ارائه خدمات گسترده و بروز توانسته در این سال ها پانل هایی با کیفیت بالا تولید کند.

  • شرکت ایلیا پانل:

مجموعه ایلیا پانل با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا از اوایل دهه 80 به عنوان تولید کننده ی معتبر ساندویچ پانل شناخته شده است. این شرکت نیز همانند سایر شرکت های معتبر ساندویچ پانل از دو مجموعه نصب و اجرای ساندویچ پنل و تولید پانل ساندویچی تشکیل شده است. 

  • شرکت زیمنس پانل:

شرکت زیمنس پانل یکی دیگر از شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل، فوم پلی استایرن و xps و انواع ورق های گالوانیزه و شادولاین در داخل کشور می‌باشد که در این مدت کوتاه که از فعالیت آن می‌گذرد توانسته موفق به کسب عنوان تولید کننده برتر ساندویچ پانل در کشور گردد.

ضمانت

تولیدکنندگان برتر و معتبر ساندویچ پانل بمنظور افزایش اعتبار خود در میان مشتریان و همچنین اطمینان خاطر آنها کیفیت و سلامت پانل خود را تضمین می‌کنند ازاینرو توصیه می‌شود که از برندی با ارائه ضمانت سلامت محصول، ساندویچ پانل موردنظر خود را خریداری کنید.

قیمت ساندویچ پانل

یکی از عواملی که در خرید ساندویچ پانل تاثیر گذار می‌باشد قیمت تمام شده ساندویچ پانل می‌باشد و همانطور که میدانید عواملی از قبیل ضخامت، ابعاد، ورق ها و فوم تشکیل دهنده پانل، برند و تولید کننده ساندویچ پانل در قیمت ساندویچ پانل تاثیر گذار هستند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید برای دریافت لیست قیمت بروز ساندویچ پانل باتوجه به نوسانات موجود در بازار با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها