"ومعادن" با رشدی ۳۳ درصدی بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های خود به استقبال سال جدید رفت

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "ومعادن" در این دوره برابر با ۳۰ هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند.

"ومعادن" با رشدی ۳۳ درصدی بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های خود به استقبال سال جدید رفت

میزان سرمایه‌گذاری "ومعادن" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۱۱ هزار و ۹۵۳ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۱۸ هزار و ۲۱۷ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "ومعادن" همچون دوره قبل مربوط به بخش‌های استخراج کانه‌های فلزی و فلزات اساسی بوده است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده ۱۹ هزار و ۲۴۲ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۰۱ هزار میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد؛ سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در این ماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس بود.

مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری "ومعادن" در این دوره برابر با ۳۰ هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان بوده است؛ شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین سرمایه‌گذاری خود را در شرکت‌هایی انجام داد که در بازار سرمایه حضور داشتند. میزان سرمایه‌گذاری "ومعادن" در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۱۱ هزار و ۹۵۳ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۱۸ هزار و ۲۱۷ میلیارد تومان بود. عمده سرمایه‌گذاری "ومعادن" همچون دوره قبل مربوط به بخش‌های استخراج کانه‌های فلزی و فلزات اساسی بوده است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های «بورسی» ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های بورسی خود را بالغ‌بر ۱۴۵ هزار و ۷۴۹ میلیارد تومان به ثبت رساند که نسبت به بهمن‌ماه ۲ درصد افزایش یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها