ثبت نام وام بدون سود 20 میلیون تومانی بانک تجارت

بانک تجارت به منظور افزایش قدرت خرید مردم، طرح تسهیلاتی به نام «باجت» را ارائه داده که سقف آن 20 میلیون تومان است. این طرح با همکاری اتاق اصناف ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت تدارک دیده شده و دوره بازپرداخت آن به 65 روز می‌رسد.

ثبت نام وام بدون سود 20 میلیون تومانی بانک تجارت

 

به گزارش کاماپرس، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، متقاضیان وام 20 میلیون تومانی باجت باید اپلیکیشن باجت را نصب و راه اندازی کنند. نصب و راه‌اندازی این اپلیکیشن از طریق منوی اعتبار بی ان پی ال انجام می‌شود. افرادی که اپلیکیشن مذکور را در بازه زمانی مذکور نصب و انتخاب حساب کرده باشند، بعد از اعتبارسنجی و امضای دیجیتال قرارداد، امکان استفاده از اعتبار 20 میلیون تومانی را خواهند داشت. افرادی امکان استفاده از اعتبار 20 میلیون تومانی را دارند که رتبه اعتباری آ یا بی را در شبکه بانکی به دست آورده باشند.

زمان بازپرداخت وام 20 میلیونی بانک تجارت از چه زمانی است؟

طبق اعلام بانک تجارت، این تسهیلات بدون سود به متقاضیان پرداخت می‌شود و افراد بلافاصله بعد از دریافت امکان استفاده از آن را دارند. لازم به ذکر است که امکان بازپرداخت این تسهیلات از اردیبهشت ماه سال 1403 وجود دارد. افراد به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تجارت بهتر است به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها