مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در تبریز:

بر ارتباط صنعت و دانش در ارتقاء کیفیت تاکید داریم

۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد ستادی از شرکت شیر پاستوره پگاه تبریز بازدید و با کارکنان این مجموعه دیدار کرد.

بر ارتباط صنعت و دانش در ارتقاء کیفیت تاکید داریم

به گزارش روابط عمومی صنایع شیر ایران (پگاه)، باروتکوب در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه نور و رحمت، فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمامی پرسنل پرتلاش مجموعه صنایع شیر ایران در سراسر کشور تبریک گفت و افزود: امیدواریم در لیالی پر فیض قدر، تقدیر خوب و سعادتمندی برای همکارانمان در سال جدید رقم خورده و امسال در پناه حضرت حق و در سایه توجهات حضرت مهدی موعود (عج) و ائمه معصومین (س)، سال پر خیر برکت برای کارگران و کارکنان این صنعت باشد.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در ادامه با اشاره به اهمیت تولید محصولات دانش بنیان گفت: مجموعه صنایع شیر ایران در تلاش است با سرمایه گذاری مناسب در حوزه تولید و همچنین با طراحی و تولید محصولات جدید با فناوری داخلی، در سال « جهش تولید با مشارکت مردم »، به مؤلفه های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب دست یابد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر اهمیت توسعه سرمایه گذاری در صنعت گفت: امسال با استفاده از بهره گیری ارتباط صنعت و دانش و برنامه‌ریزی بلندمدت و بالابردن بیش از پیش کیفیت محصولات تولیدی، مزیتهای رقابتی خود را در بازار ارتقا می دهیم و با یاری پروردگار مهربان و ایجاد تنوع و توسعه سبد محصولات به ویژه تولیدات صادراتی، حضور پر قدرت برند معظم « پگاه » در بازارهای داخلی و صادراتی را رقم می زنیم. 

باروتکوب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز رضایت از عملکرد بسیار موفق مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی در دستیابی به اهداف برنامه و بودجه در سال گذشته تأکید کرد: امیدواریم با اقدامات انجام شده، شاهد رشد چشمگیر و بیش از پیش این شرکت در بین مجموعه های تابعه صنایع شیر ایران باشیم.

سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی نیز در این نشست، ضمن ارائه گزارش عملکرد این شرکت، از توسعه و ایجاد تنوع سبد تولید محصولات در سال جدید خبر داد و ابراز امیدواری کرد با مساعدتهای انجام گرفته شاهد توسعه خطوط جدید، توسعه فروش و همچنین پیشرفت پروژه کشت و صنعت و دامپروری سراب، باشیم.

شایان ذکر است پس از بازدید از خطوط تولید و پروژه های به اتمام رسیده مدیرعامل صنایع شیر ایران(پگاه) به همراه حسن زنوزی معاون این شرکت با کارکنان شرکت پخش سراسری بازارگستر شعبه تبریز و فروشگاه شاین نیز دیدار کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها