حضور مدیران و پرسنل شرکت آلومینا در مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران

همزمان با یوم الله 12 فروردین، سالروز جمهوری اسلامی ایران، مدیران و همکاران شرکت آلومینای ایران در مراسم اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، در محل میدان شهید والامقام شهید برونسی مجتمع حضور یافتند.

حضور مدیران و پرسنل شرکت آلومینا در مراسم گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران، در این مراسم، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مقصودی، با تبریک روز جمهوری اسلامی ایران و تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) به تبیین اهمیت روز ۱۲ فروردین و نقش امام (ره) و مردم در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداختند.

دکتر مقصودی با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران بیان نمودند: "حفظ و تداوم این نظام، مرهون خون شهدا و ایثارگری های ملت ایران است."

در ادامه، مهندس حیدر، مدیر مجتمع شرکت آلومینای ایران، ضمن تبریک سال نو، دوازدهم فروردین 58 را سرآغاز دستیابی مردم ایران، به استقلال و آزادی برشمردند و ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، با توجه به اهمیت تولید وفق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی، «جهش تولید با مشارکت مردم» را، در گرو همت و تلاش همه کارکنان و ذی نفعان شرکت دانستند. 

در پایان این مراسم، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور مدیران و همکاران شرکت آلومینای ایران به اهتزاز درآمد و حضار با قرائت سرود ملی، با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها