با حضور دبیر کمیته راهبردی ورزش شرکت ملی مس؛

محمدرضا کافی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس معرفی شد

صبح دیروز با حضور دبیر کمیته راهبردی ورزش شرکت ملی صنایع مس، محمدرضا کافی رسما به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان معرفی گردید.

محمدرضا کافی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس معرفی شد

به گزارش مس‌پرس، در این مراسم که با حضور کارکنان بخش اداری باشگاه مس کرمان برگزار شد،‌ آقایان احمدیان دبیر کمیته راهبردی شرکت مس، طیاری رئیس هیات مدیره باشگاه مس کرمان، ابراهیمی مدیر حراست باشگاه های ورزشی صنعت مس، جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان و جمعی از معاونت های باشگاه مس کرمان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم احمدیان ضمن تشکر از زحمات آقای امیری خراسانی مدیرعامل سابق باشگاه مس کرمان، انتخاب آقای کافی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه را به عنوان دورانی جدید و نو همراه با تحولات مثبت برای این باشگاه ارزیابی کرد و گفت: بنای مدیریت ارشد شرکت مس به سامان کردن اوضاع مالی باشگاه های این شرکت است تا با نظم بخشیدن بر این زمینه در سایر مسائل نیز نظم و حرکت هدف دار بر این باشگاه ها حاکم شود تا در نهایت اهداف فنی تیم های ورزشی مس به مقصد خود ختم شود.

 

سیف الدینی قائم مقام باشگاه مس کرمان نیز ضمن بیان گزارشی مختصر از وضعیت باشگاه مس کرمان، مشکلات ایجاد شده در باشگاه مس را عاملی برای حال بد فعلی آن عنوان کرد و افزود: با تعهدات سنگینی که در مدت گذشته برای باشگاه مس کرمان ایجاد شده بود، زمینه برای حرکت شتابان باشگاه به شدت سخت گردیده بود که مدیریت قبل باشگاه مس کرمان با کمک همه دستگاه اداری و اجرایی این باشگاه نیز تمام تلاش خود را برای گذر از این وضعیت انجام داد. بدون شک حل این مشکلات نیاز به توجه اساسی از سوی شرکت مس داشت و خوشبختانه با ورود کمیته راهبردی و تصمیم گیری هایی که در آینده صورت خواهد گرفت امیدواریم زمینه حل مشکلات و تداوم حرکت منظم بیش از پیش برای باشگاه فراهم گردد.

وی افزود: آقای کافی در چند نوبت سابقه حضور در مدیریت باشگاه مس کرمان و باشگاههای صنعت مس را داشته است و با توجه به شناخت ایشان از ورزش شرکت مس و تجربه ای که از حضور در این باشگاه دارند قطعا با برنامه ریزی خود و کمک سایر عزیزان زمینه ساز تغییر فضای باشگاه خواهند شد.

در پایان، محمدرضاکافی، مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات تمامی مدیران عامل باشگاه مس کرمان، تشکر ویژه ای از آقای امیری خراسانی داشت و ایشان را یکی از مفاخر مدیریتی کرمان در عرصه کشور عنوان کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه روی دادن اتفاقات به صورت سلسله مراتب در باشگاه مس کرمان سبب شده است که وضعیت فعلی شرایط ایده عالی به وجود نیاورد، افزود: زمانی که پیشنهاد مدیریت عامل باشگاه به بنده شد با توجه به شناختی که از وضعیت حاکم داشتم، برنامه ریزی دقیقی برای حل موضوعات طرح کردم و با پشتوانه مدیران ارشدشرکت ملی صنایع مس ایران، از جمله مقام عالی شرکت ملی صنایع مس ایران اقای دکتر خرمی شاد و آقای دکتر علیخانی و حمایت های عزیزان حاضر در کمیته راهبردی ورزش شرکت مس این قول را می توانیم بدهیم که با همکاری و همدلی همه بزرگواران در کرمان و دلسوزان باشگاه مس، دست به دست یکدیگر دهیم تا بازهم شاهد به اوج رسیدن باشگاه صنعت مس کرمان در زمینه های مختلف باشیم که البته این موضوع هیچگاه از دستان یک شخص برآمدنی نیست بلکه همه دلسوزان و مسئولین امر باید برای رسیدن به این مهم دست به دست یکدیگر بدهند.

از مهم‌ترین سوابق محمدرضا کافی می‌توان به مدیر امور ورزش شرکت صنایع ملی مس ایران، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه مس سونگون، مجری طرح سازماندهی ورزش صنعت مس، مدیرعامل باشگاه مس کرمان، عضویت در کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال، عضویت در کمیته ورزش فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیته راهبردی فرهنگ و ورزش، اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها