گزارش دومین روز گردهمایی مدیران عامل شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران «پگاه» با هدف ارزیابی ۶ ماهه عملکرد در تهران

دومین روز گردهمایی مدیران عامل شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران « پگاه» با هدف ارزیابی ۶ ماهه عملکرد در تهران برگزار شد.

گزارش دومین روز گردهمایی مدیران عامل شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران «پگاه» با هدف ارزیابی ۶ ماهه عملکرد در تهران

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله خانی رئیس هیئت مدیره آتیه صبا در دومین روز برگزاری همایش مدیران عامل شرکتهای تابعه صنایع شیر ایران گفت: ما نماینده بازنشستگان کشوری هستیم و به نمایندگی از آنها مطالبه گری از شرکت ها را خواهیم داشت و به همین جهت به سرمایه گذاری در شرکت ها در راستای افزایش این ظرفیت ها نیز توجه داریم و اقدامات خوبی هم در این مدت انجام شده است تا توسعه دانش محور و توسعه بازار حاصل شود.

وی همچنین با اشاره به سودآوری طرح های توسعه ای در بلند مدت، گفت: منابع انسانی یکی از سرمایه های اصلی شرکت ها است که ما باید به شکل اصولی و منطقی از آن حمایت کرده و انتظار داریم شرکت ها نیز به اصل سرمایه ای منابع انسانی و مدیریت آن دقت کافی داشته باشند و بورسی شدن شرکت های پگاه نیز در ابعاد مختلف به شرکت‌ ها و جامعه و مردم کمک خواهد کرد.

شایان ذکر است در روز پایانی این گردهمایی، مدیران عامل شرکت‌های تابعه نیز به بیان چالش ها و نکته نظرات خود با مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و معاونین صنایع شیر ایران پرداختند و عملکرد ۹ ماهه بررسی و طرح ها و اقدامات تا پایان سال نیز برنامه ریزی شد. همچنین از تعدادی بانوان همکار صنایع شیر ایران نیز به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) تجلیل به عمل آورده شد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها