مراحل ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی + لینک ثبت نام

جزییات خرید اینترنتی لاستیک دولتی اعلام شد.

مراحل ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی + لینک ثبت نام

اگر به دنبال خرید لاستیک دولتی هستید با مراجعه به سامانه توزیع کالا می‌توانید سالانه ۴ حلقه لاستیک بخرید. البته سهمیه‌بندی لاستیک دولتی شرکت‌های تولیدکننده لاستیک متفاوت است و بعضی از آن‌ها هر ۶ ماه و برخی هم در هر سال ۲ حلقه لاستیک به هر کد ملی اختصاص می‌دهند.

مراحل ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی آذر ۱۴۰۲​

برای خرید آنلاین لاستیک دولتی ابتدا وارد سایت www.kala.ntsw.ir بشوید و موافقت خود با شرایط دریافت فیش رزرو از این سامانه را اعلام کنید.

اطلاعات هویتی خود مانند کد ملی و شماره‌تلفن را وارد کنید. سپس کد اعتبارسنجی که به شماره موبایل شما ارسال شده است را وارد کنید.

 اطلاعات مربوط به خودرو مانند شماره شاسی و شماره موتور را وارد کنید. همچنین باید سایز، اندازه فاق و پهنای لاستیک موردنظر خود را انتخاب کنید.

 استان و شهر و تعداد حلقه لاستیک موردنظرتان را وارد کنید. 

پس از تکمیل ثبت نام لاستیک دولتی حواله برای شما ارسال خواهد شد. با حواله چاپ‌ شده، کارت ملی، کارت ماشین و برگ سبز برای دریافت لاستیک دولتی به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنید.

روش انصراف از دریافت لاستیک دولتی

درصورت درج اطلاعات اشتباه بر روی حواله‌های صادر شده لاستیک دولتی، پس از گذشت ۵ روز رانندگان می توانند با مراجعه به عامل فروش نسبت به ابطال آن اقدام کنند. اما درصورتی که راننده خود مشخصات لاستیک یا خودرو را اشتباه انتخاب کرده باشد فیش رزرو تایر جدیدی به راننده تعلق نخواهد گرفت.

اعتبار فیش رزرو لاستیک دولتی ۵ روز بوده و پس از آن در صورت عدم مراجعه راننده، عامل قادر به ابطال حواله خواهد بود. اما معیار منقضی شدن فیش رزرو تایر استعلام فیش رزرو تایر در سامانه جامع تجارت توسط عامل بوده و راننده باید فیش رزرو تایر خود را به عامل فروش تحویل دهد و در صورتی که عامل در هنگام ثبت فروش با خطای "این فیش رزرو تایر منقضی شده است" روبرو شد فیش رزرو تایر قطعا منقضی شده است. و اگر فروش با آن شماره رزرو تایر با موفقیت ثبت شد فیش رزرو تایر دارای اعتبار بوده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها