حضور مدیرعامل و معاونین «ومعادن» در سمپوزیوم فولاد

دکتر اردشیر سعدمحمدی به اتفاق جمعی از معاونین و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، در بیــست و پنجمین همــایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور حضور یافت.

حضور مدیرعامل و معاونین «ومعادن» در سمپوزیوم فولاد

وی همچنین ضمن بازدید از نمایشگاه بین‌المللی فولاد، در غرفه شرکت‌های صبانور، کاتالیست ایرانیان، بازرگانی معادن و صنایع معدنی ایران و فولاد اقلید پارس حضور یافته و با مدیران این شرکتها گفتگو کرد.

دکتر کیارش مهرانی معاون مالی واقتصادی، دکتر محمدحسین قائمی راد معاون برنامه ریزی و نظارت بر شرکتها و امین صفری معاون توسعه معدن و صنایع معدنی و جمعی از مدیران هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات در این برنامه، دکتر سعدمحمدی را همراهی می‌کردند.

قابل ذکر است بیــست و پنجمین همــایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور از تاریخ ۲  الی ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ تحت عنوان سمپوزیوم فولاد ۴۰۲ توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش با حضور مدیران، پژوهشگران و فعالان معدن و صنایع معدنی برگزار شد. ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی وپژوهشگران در این زمینه و رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت از اهداف این رویداد به‌شمار می‌رود.  سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲ با موضوع «مراحل عبور از تکنولوژی های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در کشور» برگزار گردید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها