رنو کارکرده وارداتی در ایران + جدول قیمت‌ها/ امروز 16 مهرماه

قیمت رنو کارکرده برای واردات از بازار خودروی ارمنستان، گرجستان، امارات و عمان نشان می دهد که محصولات این شرکت می تواند ارزان ترین خودروهای وارداتی مردم در ایران باشد.

رنو کارکرده وارداتی در ایران + جدول قیمت‌ها/ امروز 16 مهرماه

در ادامه بررسی قیمت خودروهای کارکرده خارجی برای واردات؛ پس از انتشار قیمت خودروهای کار کرده تویوتا، مرسدس بنز، هیوندا، خودروهای هیبردی (برقی) و انواع خودروهای کیا.

 در این گزارش؛ قیمت انواع رنو کارکرده در بازار خودرو همسایگان شمالی ایران نظیر ارمنستان و گرجستان و نیز کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از جمله امارات ، قطر  و عمان را منتشر می شود.

رنو ؛ کم خرج ترین و  بادوام ترین خودروی اروپایی؟

محصولات رنو در بازار خودروی ایران از قدیم تاکنون جایگاه خود را داشته است. از رنو 5 قدیمی دهه 50 و 60 تا رنو 21 اول دهه هفتاد و تولید سپند و پی کی که به نوعی همان رنو 5 بود و در ادامه حضور پررنگ محصول بادوامی چون ال 90 یا تندر 90 در کشورمان که نماد یک خودروی اقتصادی فوق العاده با دوام با موتور قدرتمند بود که فقط ظاهر و آپشن نداشت!

اساسا کمپانی رنو خودروی ال 90 را با هدف تولید خودروی کار تولید کرد که پاسخگوی نیاز مخاطبانش در اروپا و کشورهای هم پیمان در واردات محصولات رنو را تامین کرد.

 

قیمت انواع رنو کارکرده در ارمنستان، گرجستان و امارات

در این گزارش قیمت چند مدل انواع محصولات رنو کارکرده با عمر کمتر از 5 سال به تفکیک مدل ، سال ساخت ، میزان کارکرد ، قیمت و عکس واقعی آنها در کشورهای ارمنستان، گرجستان ، امارات و عمان می آید.

قیمت رنو وارداتی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها