کسانی که در ویلاهای چند هزار متری زندگی می‌کنند درکی از شرایط مردم ندارند

آنان که در ویلاهای مصادره‌ای زندگی‌ می‌کنند درکی از بی‌سرپناهی نسل جوان ندارند. داشتن خانه ۲۵متری هزاربار بهتر از نداشتن آن است.

کسانی که در ویلاهای چند هزار متری زندگی می‌کنند درکی از شرایط مردم ندارند

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت:

تا هنگامی‌که رشد اقتصادی طولانی‌مدت و پایدار و در اندازه‌های ۷ تا ۸ درصد و حتی دو رقمی ایجاد نشود، وضع مسکن روزبه‌روز بدتر خواهد شد که بهتر نمی‌شود. همه می‌دانیم که زندگی در چنین واحد مسکونی سخت است، ولی سخت‌تر از آن نداشتن سرپناه است.

داشتن یک سرپناه ۲۵ متری هزار بار بهتر از نداشتن آن است. بهتر از ناامیدی از داشتن یک سرپناه است. آنان که در ویلاهای مصادره‌ای و ساختمان‌های بزرگ دولتی یا اجاره‌ای که مجلس اجاره آن را می‌پردازد زندگی می‌کنند، نمی‌توانند درکی از بی‌سرپناهی نسل جوان داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    به نام خدا. سلام .درد زخم را زخم خورده میداند ودرد بی خانمانی را بی خانمان . الم یعلم بان الله یرا.ایا نمی‌دانید که خدا میبیند.تورا به آبروی فاطمه زهرا حقوق مادرم زیر خط مرگ است . واین که کارفرما ها این همه دزدی میکنند واین همه احتکار واین همه کم فروشی واین همه گران فروشی و ظلم میکنند . آنوقت دولت به فکر کار فرما است . امام حسین فرمود از ظلم به کسی که جز خدا کسی را ندارد بترسید .این ظلم شما ها باعث نباریدن باران وخشکسالی میشود . استغفرالله

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها