اگر دستمزدها را افزایش دهیم نصف کارگران اخراج می‌شوند!

بعد از درخواست‌های افزایش دستمزد کارگران، ترمیم دستمزد کارگران منتفی شد.

اگر دستمزدها را افزایش دهیم نصف کارگران اخراج می‌شوند!

نمایندگان کارگران در شورای عالی کار چندین بار تقاضای افزایش مجدد مزد را مطرح کرده‌اند، اما این‌بار معاون وزیر کار با اعلام اینکه دستمزد سالی یکبار افزایش می‌یابد، گفته است که صرفا یکی از شرکا نمی‌تواند تقاضا بدهد و بخواهد دستمزد اضافه شود. 

معاون روابط کار وزارت کار گفت: نزدیک ۵۰ درصد از مشاغل ما در کارگاه‌های خرد و زیر ۱۰ نفر است و هزینه‌های دستمزد در این کارگاه‌ها ۴۰ - ۵۰درصد است. 

اگر قرار باشد دستمزد افزایش یابد کارفرماها مجبور به تعدیل می‌شوند ما باید هم کارفرما و هم کارگر را ببینیم و توازن را رعایت کنیم. /تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • داود بهنیان

    همین الانش هم کسی دل به کار نمیده!!!

  • کارگران فقیر ناراحت و شرمنده خانواده و فرزندان

    مگر کارگران برای چرخه تولید و صنعت و خدمات این کشور کار نمی‌کنند و زحمت نمی کشند #!چرا نباید حکومت و دولت و مجلس از قشر بالای ۴۰ میلیون جمعیت کشور که کارگران را تشکیل می‌دهند و ناراحت و دست تنگ هستند و توان خرید مایحتاج ضروری رندگیشان را ندارند از برنج و روغن و گوشت و حبوبات و لبنيات و میوه و مواد شوینده و اجاره مسکن و کرایه ایاب و ذهاب و مرغ و پوشاک و هزینه تحصیل فرزندان‌!اگر انسانیت دارید و مسلمان هستید و خدا را قبول دارید و دم از عدالت می‌زنید و وجدانتان بیدار هست بر روی مشکلات کارگران پس برای کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی هم مثل بودجه دفاتر حضرات آیات یک ردیف بودجه ای برای حمایت از خانواده کارگران زحمتکش و مفید در نظر بگیرید از ثروت و ذخایر کشور تا فرزندان کارگران هم بتوانند تحصیلات داشته باشند و گرسنه نباشند و ناراحت و افسرده و نا امید از زندگی #!

  • ناشناس

    به نام خدا. سلام .درد زخم را زخم خورده میداند ودرد بی خانمانی را بی خانمان . الم یعلم بان الله یرا.ایا نمی‌دانید که خدا میبیند.تورا به آبروی فاطمه زهرا حقوق مادرم زیر خط مرگ است . واین که کارفرما ها این همه دزدی میکنند واین همه احتکار واین همه کم فروشی واین همه گران فروشی و ظلم میکنند . آنوقت دولت به فکر کار فرما است . امام حسین فرمود از ظلم به کسی که جز خدا کسی را ندارد بترسید .این ظلم شما ها باعث نباریدن باران وخشکسالی میشود . استغفرالله

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها