قیمت حیرت آور گران ترین ماشین چینی جهان: 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولزرویس فیک! + عکس

پرچمدار خودروهای هونگچی طراحی خاص و متمایز خود را دارد. طراحی سنتی در کنار انبوهی از امکانات، شاخص‌ترین ویژگی L۵ به حساب می‌آید.

قیمت حیرت آور گران ترین ماشین چینی جهان: 40 میلیارد تومان کف قیمت این رولزرویس فیک! + عکس

به گزارش مستقل آنلاین؛ نسل جدید هونگچی L۵ به تازگی رونمایی شده و لقب گران‌ترین و لوکس‌ترین خودروی چینی در جهان را یدک می‌کشد.

خبرآنلاین نوشت: پرچمدار خودروهای هونگچی طراحی خاص و متمایز خود را دارد. طراحی سنتی در کنار انبوهی از امکانات، شاخص‌ترین ویژگی L۵ به حساب می‌آید.

 

5842732

 

چراغ گرد با دیلایت نیم دایره‌ای در کنار جلوپنجره بسیار بزرگ و عضلانی و همچنین لوگوی ایستاده هونگچی، بیشترین خودنمایی را دارند.تقریبا تمام تمرکز L۵ بر لوکس و لاکچری بودن بوده و اسپرت بودن در آن به چشم نمی‌خورد.

 

5842731

 

در نمای کناری، بزرگ بودن ابعاد خودرو به چشم می‌خورد.طراحی بدنه مکعبی شکل بوده و شبیه به محصولات رولزرویس و بنتلی است.کاپوت خودرو از طول زیادی بهره می‌برد.رینگ‌های آینه‌ای شکل با لوگوی مرکزی قرمز رنگ، یادآور محصولات مرسدس-میباخ است.

 

5842730

 

در نمای پشتی شاهد استفاده از طراحی ترند و به روز در خودروهای لوکس هستیم.چراغ‌های کشیده و عمودی پشت با گرافیک‌های خطی و L مانند، از جذابیت‌های این طراحی هستند.اگزوزهای اسپرت و کشیده در دیفیوزر خودرو به چشم می‌خورد.

 

5842729

 

طراحی کابین L۵ عجیب و خاص به نظر می‌رسد.نمایشگرهای عریض و بزرگ کنار هم و کنسول وسط پهن با چیدمان دکمه‌ها و کنترلرهای مختلف، در کنار طرح‌هایی که روبه‌روی قسمت سرنشین شاگرد وجود دارد، بیشترین نقش را در جذابیت‌آفرینی کابین دارند.

فرمان دو پره با لوگوی قرمز و طلایی در مرکز، سبکی کلاسیک دارد.ساعت آنالوگ بین دو دریچه تهویه هوا و در مرکز قرار دارد.

 

5842728

 

طراحی تو دری‌ها از همان شلوغ‌کاری داشبورد بهره می‌برند و لوکس‌ بودن را بسیار نشان می‌دهند.ترکیب رنگی سفید و سبز و بنفش، تناقض خوبی را ایجاد کرده است.

 

5842727

 

هونگچی L۵ احتمالا از پیشرانه V۸ توربو بهره ببرد.قیمت و مشخصات دقیق این خودرو در آینده اعلام خواهد شد.نسل قبلی L۵ از برچسب قیمتی ۸۳۰ هزار دلاری (حدود ۴۰ میلیارد تومان) بهره می‌برد و به احتمال بسیار زیاد، نسل جدید هم این چنین قیمتی داشته باشد.پذیرش سفارشات این خودرو از زمان رونمایی در نمایشگاه شانگهای شروع شده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها