افزایش ۱۲۰ درصدی سرمایه ثبتی بانک توسعه تعاون

رشد ۱۲۰ درصدی سرمایه ثبتی بانک متبوع موجب، افزایش ضریب خدمات، رشد اقتصادی sme، توجه ویژه به تعاونی ها و تکمیل وتنوع بخشی به سبد محصولات میباشد.

افزایش ۱۲۰ درصدی سرمایه ثبتی بانک توسعه تعاون

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار نوروزی با مدیران ستادی و طی ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران استانی اظهار داشت: این بانک در پایان سال گذشته رشد ۳۲ درصدی منابع و رشد ۵۰ درصدی مصارف را محقق نموده است که از میانگین شبکه بانکی بالاتر بوده است.

وی افزود: این بانک دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های مختلف مالی، اعتباری و بانکی به جامعه هدف ارائه داده است و ظرفیت های بانک برای تداوم و گسترش بانکداری توسعه ای مناسب است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: با تدابیر اعمال شده نسبت مصارف به منابع به سطح متعارف نزدیک شده است و استانها نیز این رفتار حرفه ای را در نظر دارند که در صورت وصولی مناسب و رشد منابع، امکان رشد مصارف نیز فراهم می آید.

وی گفت: افزایش ۱۲۰ درصدی سرمایه بانک در واپسین روزهای سال گذشته اثرات مثبتی در کفایت سرمایه بانک به همراه داشته است و با برنامه های تحولی که در بانک در حال اجرا است این افزایش سرمایه در راستای گسترش خدمات و حمایت از تعاونی ها بکار گرفته می شود.

این مقام ارشد خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون حرکت رو به رشدی را آغاز نموده است و برنامه های بهبود بهره وری در بانک در حال اجرا است و بانک در جمیع جهات به سطح بالندگی و سرآمدی نزدیک می شود.

ایرانی با تحلیل حوزه های اقتصادی و سیاسی کشور گفت: به رغم تحریم بی پایه و اساس اقتصاد ایران از سوی کشورها، با ایفای نقش فعالانه دولت در معادلات منطقه راهکارهای متعددی برای گسترش بازرگانی و بی اثر نمودن تحریم ها صورت پذیرفته است.

این مقام بانکی تصریح کرد: ماه رمضان، ماه بسیار پرفضیلتی است که اولیاء دین برای بهره مندی از فیوضات این ماه مبارک، با انجام مقدمات به استقبال این ماه مبارک می رفتند.

وی افزود: درک شب قدر می تواند به اعتلای معنوی احوال همگان کمک نماید و حول حالنا در واقع در شب قدر امکان پذیر است.

دکتر محمد جعفر ایرانی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها