بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه اکباتان

رضایی، مدیرعامل بیمه البرز از شعبه اکباتان این شرکت بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه اکباتان

به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، رضایی در این بازدید ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به کارکنان شعبه اکباتان این شرکت گفت: با وجود همکاران دارای دانش فنی، شبکه فروش شرکت نباید دغدغه ای در رفع نیازهای بیمه ای بیمه گزاران داشته باشد.

مدیرعامل بیمه البرز با اشاره به ضرورت هوشمندسازی خدمات بیمه ای اظهار داشت: با هدف ارائه خدمات مطلوب به بیمه گزاران و ذی نفعان، در سال 1402 بسیاری از خدمات بیمه ای به صورت آنلاین به مشتریان ارائه خواهد شد. وی در ادامه اضافه کرد: هوشمندسازی بیمه البرز همراه با حفظ کرامت مشتریان می تواند رضایتمندی بیشتری را در جامعه بیمه گزاران ایجاد کند.

رضایی در ادامه اضافه کرد: با توجه به سهم ناچیز بیمه های زندگی در پرتفوی شرکت، ورود موثر به بیمه های زندگی با همکاری شعب و شبکه فروش یکی از برنامه های تحول ساز سال آینده خواهد بود که امیدواریم بیمه های زندگی رشدی بیش از پیش تجربه کند.

وی  ضمن تقدیر از عملکرد شعبه اکباتان خواستار آموزش و هدایت شبکه فروش شد و اذعان داشت: منابع انسانی سرمایه اصلی شرکت است و تمام توان خود را در حراست از این سرمایه با کمک هیأت مدیره بکار می گیریم.

مدیرعامل بیمه البرز در پایان خاطرنشان کرد: بیمه البرز از معدود شرکتهایی است که خسارت زیان دیده را در سریع ترین زمان ممکن پرداخت می کند که در افکار عمومی کمترین انعکاس را داشته است به همین منظور در صدد هستیم در آینده جامعه بیش از پیش از خدمات بیمه البرز آگاه شود، آگاه سازی و اطلاع رسانی خدمات بیمه البرز به آحاد جامعه یکی از کارهایی است که مغفول مانده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها