رشد 32 درصدی منابع بانک توسعه تعاون

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون رشد منابع بانک توسعه تعاون در پایان سال 1401 را همراه با 32 درصد رشد در مقایسه با سال پیشین اعلام نمود.

رشد 32 درصدی منابع بانک توسعه تعاون

محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در دیدار نوروزی با مدیران ستادی و طی ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران استانی اظهار داشت: این بانک در پایان سال گذشته رشد 32 درصدی منابع و رشد 50 درصدی مصارف را محقق نموده است که از میانگین شبکه بانکی بالاتر بوده است.

وی افزود: این بانک دستاوردهای ارزشمندی در حوزه های مختلف مالی، اعتباری و بانکی به جامعه هدف ارائه داده است و ظرفیت های بانک برای تداوم و گسترش بانکداری توسعه ای مناسب است.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: با تدابیر اعمال شده نسبت مصارف به منابع به سطح متعارف نزدیک شده است و استانها نیز این رفتار حرفه ای را در نظر دارند که در صورت وصولی مناسب و رشد منابع، امکان رشد مصارف نیز فراهم می آید.

وی گفت: افزایش 120 درصدی سرمایه بانک در واپسین روزهای سال گذشته اثرات مثبتی در کفایت سرمایه بانک به همراه داشته است و با برنامه های تحولی که در بانک در حال اجرا است این افزایش سرمایه در راستای گسترش خدمات و حمایت از تعاونی ها بکار گرفته می شود.

این مقام ارشد خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون حرکت رو به رشدی را آغاز نموده است و برنامه های بهبود بهره وری در بانک در حال اجرا است و بانک در جمیع جهات به سطح بالندگی و سرآمدی نزدیک می شود.

ایرانی با تحلیل حوزه های اقتصادی و سیاسی کشور گفت: به رغم تحریم بی پایه و اساس اقتصاد ایران از سوی کشورها، با ایفای نقش فعالانه دولت در معادلات منطقه راهکارهای متعددی برای گسترش بازرگانی و بی اثر نمودن تحریم ها صورت پذیرفته است.

این مقام بانکی تصریح کرد: ماه رمضان ماه بسیار پرفضیلتی است که اولیاء دین برای بهره مندی از فیوضات این ماه مبارک، با انجام مقدمات به استقبال این ماه مبارک می رفتند.

وی افزود: درک شب قدر می تواند به اعتلای معنوی احوال همگان کمک نماید و حول حالنا در واقع در شب قدر امکان پذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها