خبر مهم برای جاماندگان ثبت‌نام خودروهای داخلی

برای حفظ حقوق جاماندگان از ثبت نام، وزارت صمت مقرر کرد در روزهای ١۶ تا ١٨ فروردین ماه، سامانه یکپارچه خودرو فقط برای ثبت‌نام این متقاضیان باز شود تا آن‌ها نیز امکان ثبت نام پیدا کنند.

خبر مهم برای جاماندگان ثبت‌نام خودروهای داخلی

به گزارش مستقل آنلاین؛ ایسنا نوشت: سخنگوی وزارت صمت از بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه خودرو در روزهای ١۶ الی ١٨ فروردین برای افرادی که حساب وکالتی دارند، اما اسامی آنان از سوی بانک‌ها اعلام نشده، خبر داد.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت درباره چگونگی ثبت نام جاماندگان از «طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی»، گفت: متقاضیان خودروی داخلی که در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو در روزهای ۲۰ تا ۲۳ اسفند سال قبل حساب وکالتی ۱۰۰ میلیون تومانی بنام سازمان حمایت افتتاح کرده اند، اما بانک هنوز اسامی آن‌ها را به وزارت صنعت اعلام نکرده است از ۱۶ تا ۱۸ فروردین فرصت دارند در سامانه فروش خودرو به نشانیhttp://esalecar.ir ثبت نام کنند.

وی افزود: در طرح یکپارچه تخصیص خودرو بیش از ۹۵۰ هزار متقاضی حساب وکالتی با سازمان حمایت افتتاح کرده اند (که ۸۸۰ هزار نفر تا ۲۹ اسفند ثبت نام و خودرو خود را انتخاب کردند)، اما عده‌ای هم بودند که به دلایل مختلف از جمله یکی دانستن طرح فروش ایران خودرو با طرح یکپارچه تخصیص خودرو، حساب وکالتی بنام ایران خودرو را ایجاد کرده بودند که باید به نام سازمان حمایت تغییر می‌یافت و به همین دلیل حذف شدند.

قالیباف اضافه کرد: برای حفظ حقوق این افراد، وزارت صمت مقرر کرد در روزهای ١۶ تا ١٨ فروردین ماه، سامانه یکپارچه خودرو فقط برای ثبت‌نام این متقاضیان باز شود تا آن‌ها نیز امکان ثبت نام پیدا کنند.

مشاور وزیر صمت در پایان گفت: شماره حساب وکالتی و شماره موبایل باید به نام شخص ثبت نام کننده باشد همچنین زمان ثبت نام هیچ تأثیری در اولویت و حق تقدم متقاضیان ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها