دیدار مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با پرسنل، در ساعات اولیه سال جدید

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، سید جلال هاتف مدیرعامل شرکت پگاه آذربایجان شرقی در لحظات تحویل سال نو با حضور در خطوط تولید این مجموعه، از نزدیک با کارگران و کارکنان بخش های مختلف دیدار و سال نو را به آنها تبریک گفت.

دیدار مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با پرسنل، در ساعات اولیه سال جدید

وی ضمن گرامیداشت سال «مهار تورم و رشد تولید»؛ گفت: امسال نیز با پیگیری برنامه های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب، در راستای ارتقاء تولید و در جهت توسعه بازارهای داخلی و تکمیل سبد محصولات صادراتی گام بر می داریم و در این مسیر متعالی با همراهی و هم افزایی تمامی کارگران توانمند و کارکنان ساعی این مجموعه، به رشد تولید کمک خواهیم کرد.

سید جلال هاتف همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش بهره برداری از ظرفیت تولید و برنامه ریزی برای افزایش دریافت میزان شیر خام در سال جدید به منظور تأمین نیاز بازار داخلی و تکمیل سبد محصولات صادراتی اشاره کرد و تولید محصولات جدید و افزایش سهم بازار در کنار کاهش ضایعات و رضایت مشتریان را مورد تأکید قرار داد.

وی در پایان با آرزوی سلامتی و قبول طاعات و عبادات پرسنل فاخر این شرکت در بهار قرآن و ماه مبارک رمضان، خاطر نشان شد؛ سال جدید، سالی پر از خیر برکت و معنویت در پیش روی این مجموعه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها