مردم باید بدانند قرار است چه بلایی سر سرمایه‌هایشان بیاید

اقدامی که صندوق بازنشستگی شروع کرده حق قائل شدن برای مردم است. مردم باید بدانند قرار است برای سهام آنها چه اتفاقی رخ دهد.

مردم باید بدانند قرار است چه بلایی سر سرمایه‌هایشان بیاید

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید اجازه داده شود تا مردم با مشکل کمبود اقلام اساسی مواجه باشند.

 محمد حسن آصفری در جلسه علنی (یکشنبه) در تذکری گفت: در شرایطی که در بودجه سال 1401 اعتبار ارزی برای تأمین کالاهای اساسی مردم اختصاص داده شد اما امروز بسیاری از مردم در تامین کالاهای اساسی با مشکل مواجه اند.

وی افزود: باید کالاهای اساسی با قیمت ارز دولتی یا نیمایی در کشور توزیع شود اما با قیمت بالاتر عرضه می‌شود و به دنبال آن  شاهد گرانی اقلام و کالاهای اساسی مردم هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید وزارت جهاد کشاورزی به عنوان تأمین کننده کالاهای اساسی مردم برای ایام ماه مبارک رمضان و شب عید مشکل کمبود مواد پروتئینی، شکر، گوشت، مرغ، روغن را برطرف کند و اجازه ندهد مردم با مشکل کمبود اقلام اساسی مواجه باشند که این وضعیت به گرانی‌ها دامن می‌زند.

 محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اقدام صندوق بازنشستگی در راستای راه اندازی سامانه نظارت مردمی، بیان کرد: این صندوق ها متعلق به خود مردم هست و هرچقدر مردم بتوانند در این حوزه نظارت داشته باشند و در امور دخیل باشند جلوی هرگونه سوءاستفاده و رانت خواری گرفته خواهد شد.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه باید امور از پشت درهای بسته بیرون بیاید، اظهار کرد: اقدامی که صندوق بازنشستگی شروع کرده حق قائل شدن برای مردم است تا مردم از برنامه های صندوق های بازنشستگی خود اطلاع کسب کنند و در جریان تصمیمات این صندوق ها قرار بگیرند و بدانند قرار است با سهام آنها چه اتفاقی رخ دهد. از نظر بنده این قبیل اقدامات کار خوبی است.

آصفری تصریح کرد: این اقدامات یک گام در جهت شفافیت و دخیل کردن مردم در امور است و می‌تواند جلوی وقوع تخلفات و رانت را بگیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها