ثبت نام پیش فروش ساینا S دوگانه سوز آغاز شد + لینک سایت فروش

سایپا از ساعت ۹ صبح امروز چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران عرضه می کند.

ثبت نام پیش فروش ساینا S دوگانه سوز آغاز شد + لینک سایت فروش

به گزارش مستقل آنلاین؛ ثبت نام پیش فروش ساینا S دوگانه سوز سایپا از امروز چهارشنبه سوم اسفند‌ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

سایپا از ساعت ۹ صبح امروز چهار محصول خود را در قالب پیش‌فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران عرضه می کند. جزئیات این پیش فروش را در ادامه بخوانید.

شرایط پیش فروش عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت:

 

ساینا-3243546-1-750x423 (1)

 

گروه خودروسازی سایپا به مناسب مبعث رسول اکرم (ص)، از ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه 3 اسفند 1401 خودرو ساینا S دوگانه سوز خود را در قالب پیش‌فروش یکساله برای دو گروه متقاضیان عادی و مادران عرضه می‌کند.

لازم به ذکر است که تنها برای متقاضیان عادی که تا ساعت ۱۳ روز سه‌شنبه دوم اسفند ماه اقدام به تعریف حساب وکالتی و واریز مبلغ مندرج در بخشنامه کرده‌ و این وجه مسدود شده باشد، امکان ثبت‌نام فراهم شده است. (طبق روال این محدودیت شامل طرح ویژه مادران نمی‌شود.)

متقاضیان می‌توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند.

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت ۹ صبح امروز ۳ اسفند ۱۴۰۱ به مدت ۳ روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم می‌باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی‌باشد.

در این طرح خودرو ساینا S دوگانه سوز سایپا قرار گرفته است. این خودرو با پیش‌پرداخت، ۱۱۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و موعد تحویل آذر الی اسفند 1402 به مشتریان عرضه می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها