بیشترین ارزش معاملات بورسی

توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیست به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

بیشترین ارزش معاملات بورسی

طی معاملات امروز بازار سرمایه، صندوق سرمایه گذاری قابل معامله، خودرو و ساخت قطعات و فلزات اساسی بیشترین ارزش معاملات و همچنین خودرو و ساخت قطعات، بانک‌ها و موسسات اعتباری و صندوق سرمایه گذاری قابل معامله، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز ۴۶۵۲ واحد دیگر کاهش یافت و در رقم یک میلیون و ۶۵۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۰۱۸ واحد نزول کرد و تا رقم ۵۱۹ هزار و ۹۳۸ واحد کاهش یافت.

در این بازار ۶۷۷ هزار معامله به ارزش ۸۸ هزار و ۹۷ میلیارد ریال انجام شد.

در بازار بورس ۴۳ درصد نمادها مثبت و ۵۷ درصد نیز منفی بودند و در این میان توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیست به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۲۵ واحد کاهش در رقم ۲۱ هزار و ۲۶۴ واحد ایستاد.

در این بازار ۴۲۴هزار معامله به ارزش ۶۱ هزار و ۳۵۸میلیارد ریال انجام شد که ۴۴ درصد نمادهای فرابورسی مثبت و ۵۶ درصد نمادها منفی بودند.

پپویا زرکان آق دره و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها