انتصاب سرپرست مدیریت اجرای پروژه های نفت،‌گاز و پتروشیمی ایدرو

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو به پیشنهاد معاون صنایع پیشرفته و پروژه های کلان انرژی در حکمی یاسر کاظمی آشتیانی را به سمت سرپرست مدیریت اجرای پروژه های نفت،گاز و پتروشیمی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منصوب کرد.

انتصاب سرپرست مدیریت اجرای پروژه های نفت،‌گاز و پتروشیمی ایدرو

 

به گزارش ایدرونیوز، ‌در حکم علی نبوی بر مشارکت در برنامه ریزی و تهیه نقشه راه سازمان برای حضور در پروژه های نفت،‌گاز و انرژی، مطالعه و توسعه بازار،‌ شرکت در مناقصه و عقد قرارداد اجرای پروژه های کلان، بازنگری و پیشنهاد مدل های حضور و توسعه نقش سازمان در اجرای پروژه های نفت،گاز و پتروشیمی  و ‌همکاری و مشارکت با شرکت های معتبر داخلی و خارجی و شرکای استراتژیک در اجرای پروژه های نفت و گاز و پتروشیمی تاکید شده است.

راهبری، مدیریت و نظارت بر پیشبرد بهینه پروژه های در دست اجرا، تکمیل زنجیره ارزش و تأمین با استفاده از توان شرکت های داخلی و خارجی و توانمند سازی شرکت های مرتبط و فعال در این حوزه و  نظارت، هدایت و توانمند سازی شرکت های تحت مدیریت در راستای افزایش سودآوری از دیگر مواردی است که درحکم رییس هیات عامل ایدرو به آن اشاره شده است.

پیش از این سید محمد موسوی عهده دار این سمت بود که  اخیرا به عنوان معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت منصوب شد.

یاسر کاظمی آشتیانی دانش آموخته کارشناسی ارشد  شیمی دانشگاه تهران  است و سوابقی چون مدیر مرکز خدمات تخصصی نفت و گاز جهاد دانشگاهی و سرپرست کنسرسیوم فاز ۱۷ و ۱۸ پارس جنوبی را در سوابق خود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها