عملکرد کاغذسازی کاوه با توجه به قدمت ماشین آلات، چشمگیر است

مدیرعامل تاپیکو راندمان چکاوه در چهار ماهه اول سال جاری را ستود.

 عملکرد کاغذسازی کاوه با توجه به قدمت ماشین آلات، چشمگیر است

 

 به گزارش شستا رسانه؛ یکی از موضوعات مطرح شده در مجمع عمومی سالیانه شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) توسط سهامداران با توجه به ارتباط مالکیتی تاپیکو و چکاوه، کاغذسازی کاوه و پروژه بیستون بود که پاسخگویی این مورد به ابراهیم نصرالهی، مدیرعامل تاسیکو که در جلسه حاضر بود واگذار شد.

پیش از توضیحات نصرالهی، مسعود اسم خانی مدیرعامل تاپیکو به بازدید از پروژه بیستون اشاره کرد و گفت: این پروژه در حال اجراست و درصدد تامین سرمایه مورد نیاز برای تکمیل آن هستیم.

در ادامه نصرالهی با اشاره به قدمت ماشین‌آلات کاغذسازی کاوه گفت: عملکرد این شرکت با توجه به ماشین‌آلاتی از دهه ۳۰ و ۶۰ میلادی چشمگیر بوده به ویژه آنکه راندمان ۴ ماهه ابتدای سال جاری نیز قابل تقدیر است.

وی در تکمیل صحبت‌های مدیرعامل تاپیکو در ارتباط با پروژه بیستون گفت: پروژه کاغذسازی بیستون که تحت مالکیت کاغذسازی کاوه است در حال تکمیل بوده تا مرحله نصب ماشین‌آلات خمیرسازی نیز پیش رفته است. امیدواریم با تامین به موقع سرمایه مورد نیاز،ص فرایند تکمیل طرح سرعت بیشتری پیدا نماید.

شایان ذکر است کاغذسازی کاوه که با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت دارد از شرکت های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است و تنها شرکت بورسی تولیدکننده کاغذ بسته‌بندی می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها