خرید شارژر موبایل در سایت مبیت با ضمانت کیفیت و اصالت کالا

در حال حاضر امکان خرید شارژر موبایل در سایت مبیت فراهم شده است. کاربران می‌توانند برای خرید شارژر موبایل سامسونگ و شیائومی و اپل و تمامی برندهای دیگر اقدام کنند.

خرید شارژر موبایل در سایت مبیت با ضمانت کیفیت و اصالت کالا

همچنین، امکان خرید شارژر اصلی آیفون نیز در فروشگاه اینترنتی مبیت به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش لوازم جانبی و گوشی موبایل وجود دارد. خرید شارژر موبایل در سایت مبیت یک فرصت ایده‌آل برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند یک خرید امن و مطمئن داشته باشند. انواع شارژر اصلی آیفون و گوشی‌ سامسونگ و شیائومی در سایت مبیت به فروش می‌رسد.

فروشگاه ما دارای سال‌ها تجربه در زمینه فروش گوشی موبایل و لوازم جانبی آن‌هاست و با استفاده از مهارت و تخصصی که به واسطه‌ی سال‌ها فعالیت در این زمینه به دست آورده است، در تلاش برای ایجاد یک تجربه‌ی خوب از خرید اینترنتی برای هموطنان خود هستیم. علاوه بر امکان خرید شارژر موبایل سامسونگ و شیائومی و شارژر اصلی آیفون ما شرایط ویژه‌ای فراهم کرده‌ایم تا فروشندگان هم بتوانند با ما همکاری داشته باشند و سفارشات عمده خود را مبیت تحویل بگیرند. در حال حاضر خرید شارژر در سایت مبیت هم به صورت عمده و هم به صورت خرده امکان پذیر است و مشتریان عزیز می‌توانند سفارشات خود را در تعداد بالا هم ثبت کنند.

ما در تلاش هستیم که زیرساخت‌های خرید اینترنتی کشور را تقویت کنیم و با ایجاد یک بستر مناسب، به عنوان یک مرجع معتبر و قابل اطمینان برای هموطنان خود شناخته شویم که با تکیه بر سال‌ها تجربه فعالیت در بازار گوشی موبایل و لوازم جانبی، شرایطی را فراهم کنیم که مشتریان بتوانند بدون دغدغه و نگرانی، کالاهای دیجیتال مورد نیاز خود را چه به صورت عمده و چه به صورت تکی از ما تهیه کنند. بدین ترتیب، قادر خواهیم بود یک تجربه لذت بخش و فراموش نشدنی از خرید اینترنتی به کاربران خود ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی مبیت با ایجاد زیرساخت‌های مناسب این امکان را به وجود آورده تا مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند سفارشات خود را چه در تعداد بالا و چه در تعداد کم تحویل بگیرند. در ادامه، نگاه کوتاهی می‌اندازیم به یک سری از نکات مهمی که باید زمان خرید شارژر گوشی سامسونگ و شیائومی یا شارژر اصلی آیفون مد نظر داشته باشید.

راه های تشخیص شارژر اصل از فیک

1

اولین و بدیهی‌ترین راه تشخیص شارژر اصل از فیک، جنس بدنه و کیفیت ساخت آن است. به طوری که وقتی آن را در دست خود می‌گیرید، نباید حس بی‌کیفیت بودن داشته باشد. شارژرهای فیک، بدنه پلاستیکی ضعیفی دارند که بسیار شکننده و آسیب پذیر به نظر می‌رسد. اما شارژر های موبایل اصلی آیفون یا سامسونگ یا شیائومی که در سایت مبیت قابل خرید هستند، بدنه محکم و با کیفیتی دارند و کاملا هم محکم و مقاوم به نظر می‌رسند. در شارژرهای فیک ممکن است لبه‌های کار، کمی پلاستیک اضافه داشته باشند و حتی انحنای یکسانی هم نداشته باشند. در صورتی که شارژرهای اصل و باکیفیت، اینطور نیستند.

مورد بعدی، وزن شارژر است. شارژرهای فیک و تقلبی، معمولا وزن کمی دارند و بدنه آن‌ها سبک است. اما شارژهای اصل کمی سنگین‌تر هستند. بعد از آن، می‌توانید به دوشاخه شارژر توجه داشته باشید. در شارژر موبایل سامسونگ که در سایت مبیت قابل خرید هستند، یک لایه پلاستیک اضافه در قسمت پایینی دو شاخه دیده می‌شود که باعث استحکام بیشتر دوشاخه و بالا بردن مقاومت کلی شارژر می‌شود. شارژرهای تقلبی فقط یک لایه پلاستیک در پایین دو شاخه کار شده است و مقاومت چندانی ندارند.

سایز کابل میکرو یو اس بی هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. تفاوت مشهودی بین سایز سر کابل اصلی و فیک در کابل‌های میکرو USB به USB وجود دارد. در نمونه‌های اصلی، قد سری کابل میکرو USB، کوتاه‌تر از نمونه‌های تقلبی است. بلندتر بودن نمونه‌های تقلبی و فیک باعث می‌شود تا بعد از چندین بار استفاده، زودتر بشکند.

ارسال سریع، قیمت پایین، پشتیبانی قوی

2

تفاوتی نمی‌کند که قصد خرید شارژر چه گوشی موبایل جدیدی را در سایت مبیت داشته باشید زیرا در اسرع وقت، به دستتان خواهند رسید. پشتیبانی قوی را می‌توان تمایز اصلی مبیت با پلتفرم‌های دیگری که اقدام به ارائه چنین خدماتی می‌کنند، در نظر گرفت. مشتریان در سراسر کشور می‌توانند از پشتیبانی یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم‌های فروش که تا به حال با آن‌ها کار کرده‌اند، برخوردار شوند. این تیم در کل این مسیر از ثبت نام تا تکمیل مدارک و خرید و ارسال، کنار شما خواهند بود و به شما کمک می‌کنند یک خرید اینترنتی مطمئن و راحت داشته باشید.

در صورتی که به خرید شارژر اصلی آیفون یا گوشی‌های موبایل دیگر نظیر سامسونگ و شیائومی صورت عمده تمایل داشته باشید نیز مجددا می‌توانید از همین خدمات برخوردار شوید. اعضای تیم پشتیبانی سایت ما ضمن راهنمایی کامل، با دقت و حوصله‌ی تمام آماده هستند تا هرگونه ابهام و سوالی که برای خرید لوازم جانبی موبایل در سایت مبیت دارید، نظیر روش پرداخت، روش ارسال، بسته بندی، تعداد مورد نیاز و مدت زمان ارسال را برطرف کنند. ما برای این کار، یک تیم از حرفه‌ای‌ترین متخصصین فروش را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

ما از اهمیت ارسال سریع زمان خرید اینترنتی به خوبی آگاه هستیم و تمامی تلاش خود را به کار می‌گیریم تا سفارشات را در اسرع وقت به دست مشتریان خود برسانیم. از همین رو، روش‌های متعدد و مختلفی برای ارسال کالاهای خود و رساندن آن‌ها به دست مشتریان در نظر گرفته‌ایم که شامل پست مرکزی کشور، شرکت‌های خصوصی ارسال محموله‌های باری نظیر تیپاکس، ناوگان حمل و نقل شهری و شرکت‌های باربری می‌شوند. بدین ترتیب، مشتریان می‌توانند اطمینان داشته باشند که در هر کجای کشور که باشند، سفارشات‌شان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستشان خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی : شارژ اولیه گوشی شیائومی

امکان خرید شارژر موبایل در سایت مبیت به صورت عمده

مبیت با آمادگی کامل، اعلام می‌کند که تمامی فروشندگان در سراسر کشور، اکنون می‌توانند از خدمات فروش عمده گوشی و لوازم جانبی موبایل نیز بهره‌مند شوند. هر نوع شارژری با هر تعدادی که نیاز داشته باشید را می‌توانید در اسرع وقت از مبیت تحویل بگیرید. تفاوتی ندارد که قصد خرید شارژر اصلی آیفون یا گوشی‌های موبایل دیگر نظیر سامسونگ و شیائومی داشته باشید زیرا فروشگاه اینترنتی مبیت با ایجاد زیرساخت‌های مناسب، این امکان را به وجود آمده تا مشتریان بتوانند در کوتاه‌ترین زمان سفارشات عمده خود را تحویل بگیرند.

در صورت همکاری با مبیت می‌توانید یک خرید عمده مطمئن و بدون دغدغه داشته باشید. شما از همین الان می‌توانید از خدمات مبیت استفاده کنید و سفارشات خود را در تعداد بالا ثبت کنید. فروشگاه اینترنتی مبیت سابقه طولانی و بسیار زیادی در زمینه فروش آنلاین دارد. همچنین، تجربه سال‌ها فعالیت در زمینه بازار گوشی‌های موبایل و وسایل جانبی نیز دارد. به همین دلیل، شناخت بسیار خوب و کاملی از شرایط فعالیت در این حوزه دارد. تمامی چالش‌های فروشندگان که در این مسیر با آن مواجه هستند را هم به خوبی می‌شناسد.

شما هم از همین اکنون می‌توانید برای خرید شارژر موبایل در سایت مبیت چه در تعداد بالا و چه به صورت تکی، اقدام کنید. برای این منظور، فقط لازم است وارد وب سایت مبیت شوید و پس از عضویت، اطلاعات تماس و محل سکونت خود را ثبت کنید تا سفارشات شما را به همان آدرس ارسال کنیم. در صورتی هم که قصد خرید عمده دارید، می‌توانید به عنوان تامین کننده ثبت نام کنید و سپس مراحل احراز هویت را هم پشت سر بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها