مجمع عمومی عادی سالیانه تاصیکو در سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد

اولویت تاصیکو طلا، زغال سنگ و فولاد سازی و تکمیل زنجیره ارزش براساس روش های دانش بنیان

مجمع عمومی سالیانه تاصیکو در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۲/۳۱ به ریاست دکتر بازیان مدیرعامل شستا برگزار و ۹۳ درصد سود سهام این شرکت تقسیم شد.

مجمع عمومی عادی سالیانه تاصیکو در سال مالی منتهی به ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار شد

به گزارش شستا رسانه ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاصیکو) یکشنبه ۳۰ مرداد با حضور سهامداران این شرکت در مجموعه تلاش برگزار شد.

دکتر بازیان رئیس مجمع عمومی تاصیکو در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از حضور در بین سهامداران ، در سخنانی حمایت شستا را از طرح های توسعه ای تاصیکو ابراز و برشفافیت های عملکردی و مالی تاکید کرد. 

مدیر عامل شستا در ادامه سخنان خود از عدم اجرای طرح های توسعه ای در گذشته انتقاد کرد و گفت شستا هلدینگ ها و زیر مجموعه های خود را مکلف به ارائه طرح های توسعه ای همراه با زمان بندی نموده است و بصورت فصلی و منظم اجرای آنها را پایش می نماید . 

دکتر امیر حسین نادری ، مدیرعامل تاصیکو نیز در این مجمع اعلام کرد سود مالی تلفیقی این هلدینگ در سال مالی اخیر بیش از ۷۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.

بر اساس گزارش نادری  درآمد عملیاتی این هلدینگ ۲۶  درصد، سود خالص تلفیقی تاصیکو ۲۳ درصد و سود خالص این شرکت نیز ۲۵ درصد نسبت به سال مالی گذشته افزایش داشته است.

در مجمع عمومی عادی سالیانه تاصیکو در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱/۲/۳۱ از بابت هر سهم مبلغ ۱۳۰۰ ریال سود تقسیم شد. همچنین سهام شرکت تاصیکو از ابتدا تا انتهای سال مالی با احتساب سود نقدی ۱۳درصد بازدهی داشته است.

مدیرعامل تاصیکو همچنین ، از پروژه ها و برنامه های سرمایه گذاری این شرکت  در یک سال آینده گزارشی ارائه کرد .

بر اساس این برنامه ها ،‍ هلدینگ تاصیکو  ۲۷ پروژه یک تا ۴ ساله به ارزش  ۶۵ هزار میلیارد تومان در دست اجرا دارد.

نادری خاطرنشان کرد: اولویت محوری تاصیکو  طلا، زغال سنگ و فولاد است و ایجاد زنجیره ارزش در صنعت معدن کشور و منطقه

با توجه به مباحث دانش بنیان ، که مطمئنا تثبیت و رشد سود سهام را در بازار سرمایه به همراه دارد و باعث ایجاد توسعه پایدار می باشد.

در این مجمع مدیران عامل زغال سنگ پرورده طبس ، فراوردهای نسوزایران، پارس تامین، پشم شیشه ایران و... از برنامه ریزی پروژه های توسعه ای خود گزارش دادند.

عمده زمان جلسه به پرسش و پاسخ سهام داران و تبادل نظر آنها با مدیران شستا و تاصیکو گذشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها