جنگ اوکراین به زودی تمام می شود؟مک دونالد بازگشت

مک دونالد اعلام کرد به زودی شعب خود در اوکراین را بازگشایی می‌کند.

جنگ اوکراین به زودی تمام می شود؟مک دونالد بازگشت

به گزارش مستقل آنلاین،سی ان ان نوشت:

مک دونالد پس از تعطیلی شش ماه پیش رستوران های خود در اوکراین به دلیل تهاجم روسیه، شروع به بازگشایی در بخش هایی از این کشور کرده است.

 پل پومروی، معاون ارشد بازارهای بین‌المللی مک‌دونالد، در نامه‌ای که پنجشنبه به وب‌سایت این شرکت ارسال شد، نوشت: «ما تصمیم گرفته‌ایم یک طرح مرحله‌ای را برای بازگشایی برخی رستوران‌ها در کیف و غرب اوکراین اجرا کنیم.»

مک دونالد نزدیک به 110 رستوران در اوکراین دارد.  این زنجیره با وجود تعطیلی به پرداخت حقوق کارکنان خود در کشور ادامه داده است.

 وی در ادامه نوشته است:طی چند ماه آینده، ما همکاری با تامین کنندگان را برای رساندن محصول به رستوران ها، آماده سازی خواص فیزیکی برای خدمات رسانی به مشتریان، بازگرداندن تیم ها و کارمندان رستوران به محل، و اجرای روش ها و پروتکل های پیشرفته برای حمایت از ایمنی مردم آغاز خواهیم کرد.

 وی افزود که این تصمیم پس از صحبت با مقامات، متخصصان امنیتی و تامین کنندگان اوکراین گرفته شده است.

 مک دونالد یکی از چندین شرکت جهانی بود که فعالیت خود را در اوکراین به دلیل آغاز جنگ مرگبار متوقف کرد.  پومروی در نامه خود خاطرنشان کرد که سایر مشاغل نیز در کیف و غرب اوکراین بازگشایی شده اند.

 این جنگ باعث شد مک دونالد رستوران های روسی خود را برای همیشه تعطیل کند. 

در ماه مه، این شرکت اعلام کرد که رستوران‌های روسی خود را خواهد فروخت و در آن زمان گفت که «بحران انسانی ناشی از جنگ در اوکراین، و محیط عملیاتی غیرقابل پیش‌بینی، مک‌دونالدز را به این نتیجه رسانده است که ادامه مالکیت کسب‌وکار در روسیه بی‌فایده بوده  و با ارزش‌های مک‌دونالد همخوانی ندارد.»  این شرکت اعلام کرد هیچ برنامه ای برای ورود مجدد به بازارهای روسیه ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها