به گزارش روابط عمومی:

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک صنعت و معدن منصوب شد

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن در حکمی، نسرین امیرخانی را به سمت معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی (عضو هیأت عامل) بانک صنعت و معدن منصوب کرد.

معاون توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک صنعت و معدن منصوب شد

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در مراسمی که به منظور معارفه وی در روز دوشنبه سوم مردادماه برگزار شد، حکم انتصاب معاون جدید سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک تقدیم شد، در بخشی از حکم انتصاب وی آمده است:

با توجه به تعهد و تجارب ارزنده، به موجب این حکم به سمت معاون توسعه و پشتیبانی منصوب می شوید و انتظار می رود موارد ذیل را در اولویت برنامه های آتی این معاونت قرار دهید:

برنامه ریزی نیروی انسانی با تاکید بر سیاست های کلی نظام اداری و برنامه جامع اصلاح نظام اداری، برنامه ریزی و بهینه سازی ترکیب و توزیع نیروی انسانی، بررسی و مطالعه مشکلات مربوط به سیستم ها، فرآیندها و روشهای مرتبط با حوزه سرمایه انسانی و پشتیبانی، انجام اقدامات لازم در راستای ساخت یا بازسازی ساختمان های شعب، پیگیری و اقدام مؤثر در خصوص اموال مازاد در راستای سیاست های دولت محترم و سازماندهی اماکن رفاهی با هدف خدمت رسانی بهتر به کارمندان.

 امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری در جهت تحقق اهداف دولت در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید. 

نسرین امیرخانی دانش آموخته رشته مدیریت منابع انسانی تا مقطع کارشناسی ارشد بوده و از سال 68 تاکنون در حوزه های مختلف مربوط به سرمایه انسانی مشغول به فعالیت می باشد.

وی ریاست دایره منابع انسانی بانک سپه، ریاست دایره تخلفات این بانک، معاونت و ریاست اداره سرمایه انسانی و مدیریت امور سرمایه انسانی بانک سپه را طی سال های گذشته بر عهده داشته است.

همچنین نسرین امیرخانی عضویت در کمیته های مختلف سرمایه انسانی، دبیری کمیته های امور ایثارگران، انتصابات، کمیسیون هماهنگی بانک ها،  کمیته حقوق و دستمزد و ... را در کارنامه کاری خود دارد و به عنوان نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی و در شورای توسعه سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی برای تنظیم و اجرای قانون خدمات کشوری در شبکه بانکی فعالیت مستمر داشته است.

همچنین در این مراسم از رضا رفیعا معاون پیشین سرمایه انسانی و پشتیبانی بانک صنعت و معدن  تقدیر و تشکر به عمل آمد و حاضرین برای وی آرزوی موفقیت و سربلندی در تمامی مراحل زندگی نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها