نخستین کافه دانش بانک صنعت و معدن برگزار شد

مراسم نخستین کافه دانش پیرامون موضوعات امور نظارت بر طرح ها با حضور مدیر امور نظارت بر طرح ها، مدیر امور راهبری شعب و مدیر امور سرمایه انسانی بانک صنعت و معدن روز دوشنبه سیزدهم تیرماه در محل مجتمع فرهنگی-آموزشی این بانک برگزار شد.

نخستین کافه دانش بانک صنعت و معدن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، این مراسم که با حضور از 16 نفر از کارشناسان امور نظارت بر طرح ها از ستاد و شعب استان تهران و البرز و همچنین مدیران و رؤسای ادارات این حوزه جهت بررسی و ارائه راهکار در خصوص دو مسئله منتخب که به درخواست مدیر امور نظارت بر طرح های این بانک مطرح شده بود، برگزار شد.

سپس مدیر امور سرمایه انسانی، مدیر امور راهبری شعب و مدیر امور نظارت بر طرح ها در خصوص تاریخچه مدیریت دانش بانک از سال 1393 تاکنون، لزوم فرهنگ مشتری مداری و تعامل با مشتریان نکاتی را برشمردند و  رییس کمیته مدیریت دانش بانک در خصوص لزوم تشکیل جلسات کافه دانش در راستای ارتقای مدیریت دانش در بانک مطالبی را ارائه کرد.

در خلال این جلسه، کارشناسان دعوت شده از ستاد و شعب در گروه های 4 نفره در خصوص دو مسأله منتخب در حوزه نظارت بر طرح ها شامل چگونگی تبدیل نقد به غیر نقد و نحوه پذیرش سهم الشرکه شرکت ها مطالبی را عنوان نمودند و در مورد جوانب مختلف آن به بحث و تبادل نظر پرداخته و سپس راهکار های خود را به هیأت داوران که مشتمل بر مدیران امور نظارت بر طرح ها و امور راهبری شعب و همچنین حسین حیدری ایرنجی رییس اداره نظارت بر طرح ها بود، اعلام کردند.

در انتها هیأت داوران پس از بررسی نظرات و راهکارهای ارائه شده توسط گروه ها و اعلام گروه های برتر از لزوم تشکیل این جلسات به صورت مستمر در تمامی مدیریت های بانک جهت حل مشکلات و مسائل سازمان حمایت نمودند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها