در اجلاس «روز جهانی روابط‌ عمومی» رخ داد؛

نشان «روابط عمومی دانش بنیان» به «پگاه» اعطا شد

در نخستین اجلاس «روز جهانی روابط‌ عمومی»، لوح و تندیس «روابط عمومی دانش بنیان»، با رویکرد ارتباطات شبکه‌ای به روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران، اهدا شد.

نشان «روابط عمومی دانش بنیان» به «پگاه» اعطا شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در نخستین اجلاس «روز جهانی روابط‌عمومی» و به همت انجمن متخصصان روابط‌ عمومی، انجمن روابط‌ عمومی ایران و موسسه کارگزار روابط‌ عمومی و با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست و انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌ عمومی، لوح و تندیس «روابط عمومی دانش بنیان» به حمیدرضا طهماسبی پور مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران، اهدا شد.

این مراسم با حضور مدیران و متخصصان روابط عمومی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی شهدای محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد‌.

روابط عمومی و امور بین‌ الملل شرکت صنایع شیر ایران در بخش «روابط‌ عمومی دانش بنیان» با رویکرد ارتباطات شبکه‌ای اثر برتر صنعت روابط عمومی ایران، شناخته شد.

گفتنی است، روابط عمومی پگاه با بهره‌گیری از درگاه‌های متنوع با رویکرد ارتباطات شبکه‌ای زیرساخت مدرنی برای توسعه امکان پاسخ گویی و ارتباط همزمان با مخاطبان و جامعه هدف مصرفی خود ایجاد کرده که با دریافت و تجمیع و یکپارچه سازی اطلاعات از طریق فرم‌های ارتباطی در وبسایت‌ها، ایمیل‌های دریافتی، فرم‌های تماس، فکس، پشتیبانی آنلاین، تلفن صدای مشتری و شبکه‌های اجتماعی عمل می‌کند. بر این اساس با توسعه این رویکرد و مدل ارتباطاتی، علاوه بر بازاریابی محتوایی، موضوع جلب رضایت مشتریان و ذینفعان و ارتباط با افکار عمومی در شرکت صنایع شیر ایران توسعه خواهد یافت.

رونمایی از دو کتاب، انتشار ویژه‌نامه رنگی کارگزار روابط‌عمومی، تجلیل از پیشکسوتان روابط‌عمومی و دو کلیپ زندگینامه پدر روابط‌ عمومی ایران و معرفی جایزه دکتر نطقی از رویدادهای جنبی این مراسم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها