اوباش قمه‌ کش در دام پلیس

فرمانده انتظامی ملایر از شناسایی و دستگیری دو نفر اوباش با تلاش مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان ملایر خبر داد.

اوباش قمه‌ کش در دام پلیس

سرهنگ احمد ساکی در توضیح این خبر گفت: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه دو نفر از افراد شرور در یکی از خیابان های شهر ملایر اقدام به قدرت نمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده اند، بلافاصله طی هماهنگی با دستگاه قضایی این افراد مجرم تحت تعقیب مأمورین کلانتری ۱۱ قرار گرفتند.

وی ادامه داد: براساس پیگیری هوشمندانه مأموران این کلانتری، سرانجام محل اختفای این اوباش مشخص و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط مأموران این یگان دستگیر شدند.

ساکی با بیان اینکه از متهمان دستگیر شده یک تیغه قمه کشف و یک دستگاه موتورسیکلت آنها نیز توقیف شد، افزود: نیروی انتظامی شهرستان در مسیر تحقق این مأموریت مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند، قاطعانه برخورد می کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دو نفر سارق ساختمان های نیمه کاره توسط مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت از ساختمان های نیمه کاره در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار مأموران کلانتری قرار گرفت.

ساکی بیان کرد: با انجام اقدامات پلیسی، دو متهم در این زمینه حین سرقت از یک ساختمان نیمه کاره دستگیر شدند و اقلام مسروقه ای نظیر جک خودرو، کیف مدارک، آهن آلات و کپسول اطفای حریق کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر در پایان با اشاره به اینکه متهمان سابقه دار بودند و ارزش ریالی اموال مسروقه نیز ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: نامبردگان با تشکیل به مرجع قضایی تحویل شدند./همشهری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها