سارق سریالی مغازه‌ها در تهران برگزار شد

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق سریالی مغازه‌ها در مرکز تهران خبر داد.

سارق سریالی مغازه‌ها در تهران برگزار شد

سرهنگ حسین مافی در تشریح جزئیات این خبر گفت: از مدتی قبل و درپی وقوع چند فقره سرقت مشابه از مغازه‌های محدوده خیابان جمهوری تهران، تیمی از ماموران کلانتری جامی رسیدگی به پرونده را در دستورکار خود قرار داده و با حضور در محل‌های وقوع سرقت،  متوجه شدند که سارق یا سارقان پس از حضور در مغازه اقدام به سرقت اجناس کرده و کارتن‌ها و جعبه‌های خالی مشابه را به جایش قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه در بررسی جغرافیای محل جرم و استفاده از تصاویر دوربین‌های مداربسته مشخص شد که سرقت در روز و توسط یک نفر که مردی میانسال بود، انجام شده است، گفت:‌ در بررسی‌های پلیسی مشخصات ظاهری متهم به دست آمده و در اختیار تیم‌های مختلف کلانتری جامی قرار گرفت، مجوزهای قضایی لازم نیز دریافت شد و گشت زنی‌های انتظامی هدفمند برای دستگیری این سارق انجام شد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد:‌گشت‌زنی‌های هدفمند انتظامی ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران موفق شدند این سارق را در حال پرسه‌زنی در اطراف مغازه‌ای مورد شناسایی قرار داده و او را در عملیاتی دستگیری و به مقر انتظامی منتقل کردند.

مافی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی، گفت: متهم دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته و به 30 فقره سرقت با روش کارتن مشابه خالی از مغازه‌ها اعتراف کرد. او معترف شد که ابتدا وارد مغازه شده و نسبت به شناسایی اجناس داخل آن اقدام کرده است. سپس کارتن خالی و مشابه آن را تهیه کرده و دوباره به مغازه بازگشته و این‌بار کارتن‌های خالی مشابه را جای کالای مذکور قرار داده و به سرقت محل را ترک کرده است.

وی با بیان اینکه این فرد اموال مسروقه را به یک مالخر فروخته است، گفت: تحقیقات برای شناسایی و دستگیری این مالخر ادامه دارد. برای متهم دستگیر شده نیز پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد./ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها