قاتل 19 ساله، کودک را با مواد خوراکی گول زد

یک جوان ۱۹ ساله کودکی را در دماوندی که دارای معلولیت ذهنی بوده، با دادن خوراکی گول زده و از محل سکونت دور کرد و به قتل رساند.

قاتل 19 ساله، کودک را با مواد خوراکی گول زد

هفته گذشته بود که خبر گم شدن پسر بچه‌ای در حوالی شهرک مسکن مهر منطقه گیلاوند در فضای مجازی دست به دست شد. با مراجعه خانواده این پسر بچه به مراجع انتظامی از همان زمان تلاش ماموران برای پیداکردن این کودک گمشده آغاز گردید. در نهایت اما پایانی تلخ برای این ماجرا رقم خورد و جسد این کودک در حوالی شهرک جیلاردنو محل مفقود شدن وی پیدا شد.

سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با بیان اینکه طی هفته گذشته گزارش مفقودی پسر بچه‌ای ۱۰ ساله با مراجعه خانواده این پسر بچه به مراجع انتظامی اعلام گردید، اظهار داشت: از همان زمان تلاش برای پیدایش این کودک به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت اما پایانی تلخ برای این ماجرا رقم خورد و جسد این کودک پیدا شد و با دستور بازپرس پرونده، جسد جهت کشف علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل گردید. براساس بررسی‌های اولیه و با تلاش ماموران پلیس آگاهی سرنخ‌ها در رابطه با قتل احتمالی به جوان ۱۹ ساله رسید که با اقدامات پلیسی فرد مظنون دستگیر و تحقیقات در خصوص علت و انگیزه احتمالی قتل در حال بررسی می باشد.

در گزارشات بدست از دوربین‌های مدار بسته مشاهده شده که قاتل این کودک را که دارای معلولیت ذهنی بوده، با دادن خوراکی گول زده و از محل سکونت و بازی دور کرده است.

سرهنگ فاضلی از شهروندان محترم درخواست کرد: با توجه به رخ دادن چنین اتفاقی در سطح جامعه در نگهداری از کودکان خود خارج از منازل، هنگام بازی و تنهایی در کوچه و خیابان نظارت مستقیم داشته باشید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها