فرار دختر برای ازدواج با مرد متاهل/ او در این راه جانش را از دست داد

همه چیز از محل کار دختر شروع شد، او در محل کارش با مردی متأهل آشنا شد و ارتباط ساده اولیه شان خیلی زود به صمیمیت کشید.

فرار دختر برای ازدواج با مرد متاهل/ او در این راه جانش را از دست داد

این موضوع خیلی زود در خانواده دختر جوان مطرح شد. نتایج تحقیقات اعضای خانواده نشان داد که خواستگار مردی حدود ۴۰ ساله و متأهل و فراتر از این‌ها پدر 3 فرزند است.

با وجود مخالفت صریح خانواده، خواستگار با  سماجت  دست از سر دختر برنمی داشت. او هر روز با وعده‌ای جدید به سراغ دختر می‌آمد.

تلاش خواستگار سمج برای ازدواج

موضوعاتی خیالی دختر کم تجربه را خام کرده بود و هر روز بیشتر از قبل شیفته این مرد می‌شد. این ماجرا ادامه داشت تا جایی که خواستگار مدعی شد به خاطر دختر، اعتیادش را هم کنار گذاشته است.

اما هیچ کدام از این موارد موجب نشد تا خانواده ذره‌ای از تصمیم خود پا پس بکشند و به این  ازدواج  نامناسب پاسخ مثبت بدهند.

در پی تصمیم دختر به ازدواج با مردی متأهل، ناراحتی‌هایی در خانه پیش آمده بود و کار به جایی رسیدکه دختر برای رسیدن به مراد دلش، دست از هیچ کاری برنمی داشت.

آغاز یک بحران

چند روز پیش مرد جوان در پی یک قرار ملاقات از پیش تعیین شده با دختر، مقابل خانه آن‌ها حاضر شد. مادر خانواده که متوجه موضوع شده بود، به منظور جلوگیری از بیرون رفتن دخترش، تمام در‌ها را قفل کرد. اما این چیزی نبود که دختر را در خانه نگه دارد.

دختر به اتاقش در طبقه دوم یک ساختمان مسکونی می‌رود، جایی که به یک تراس مشرف به خیابان راه داشت.

او با بستن یک طناب به پایه کولر به قصد رسیدن به خیابان، خودش را از تراس با ارتفاعی حدود ۱۰ متری آویزان می‌کند که ناگهان طناب به دلایلی نامشخص پاره شده و او به کف خیابان سقوط می‌کند.

با اعلام موضوع سقوط دختر به اورژانس پزشکی بلافاصله تکنیسین‌های اورژانس در محل حاضر شده و دختر را به بیمارستان منتقل می‌کنند، اما مشخص می‌شود که او به علت شدت ضربه جانش را از دست داده است.

چه کسی دختر را کشت؟

با اعلام موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، قاضی صادق صفری به همراه تیم جنایی پلیس آگاهی در محل حاضر می‌شوند.

با توجه به بررسی‌های اولیه و اظهارات مادر و ضبط تصاویر دوربین‌های مدار بسته، لحظه سقوط دختر مشخص می‌شود.

اما خانواده مدعی می‌شوند که این طناب را شخص خواستگار در اختیار دختر قرار داده و او را برای فرار تشویق کرده است.

با دستور مقام قضایی  جسد  متوفی برای کشف علت اصلی مرگ به  پزشکی قانونی  منتقل شد. هر چند هنوز نظر قطعی درباره این پرونده صادر نشده، اما احتمالا دختر جوان به علت ضربه مغزی جان سپرده است./ رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها