اعتراف به قتل مادر پیر

پیرزن تهرانی توسط پسر معتادش در خانی آباد به قتل رسید.

اعتراف به قتل مادر پیر

 15 دی سال 99 جسد یک پیرزن 80 ساله در حوالی خانی آباد در منزلش کشف شد.

به محض کشف جسد، تحقیقات پلیس و تیم جنایی در خصوص این قتل آغاز شد.

طبق تحقیقات اولیه کارآگاهان پلیس، مشخص شد مقتول با پسر 45 ساله اش به نام علی در خانه تنها بوده و همین کافی بود تا علی به عنوان مظنون بازداشت شد.

علی در برخورد اولیه با ماموران به قتل مادرش اعتراف کرد و گفت: اعتیاد داشتم و به تازگی با وجود داشتن یک دختر از همسرم جدا شده بودم و در وضعیت روحی نامناسبی به سر می بردم.

وی افزود: رفتار پدر و مادرم از همان ابتدای کودکی با من و برادرم بسیار تبعیض آمیز بود و همیشه او از امتیازات بیشتری نسبت به من برخوردار بود. چندی پیش پدرم از دنیا رفت و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی پی بردم که برادرم با تاکسی پدرم مشغول به کار شده است.

این متهم ادامه داد: عصبانی و شاکی به نزد مادرم رفتم و گفتم که من نیز از تاکسی پدرمان سهم دارم. مادرم از این قضیه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت در تصمیم برادرم مداخله ای نداشته است.

در همین حال علی در خصوص چگونگی وقوع قتل توضیح داد: این حرف مادرم مرا عصبانی تر کرد و دعوا و جر و بحث بین ما بالا گرفت و منجر به کتک کاری شد. در یک لحظه که اختیار خود را از شدت عصبانیت از دست داده بودم، سر مادرم را به دیوار کوبیدم و او جانش را از دست داد.

بعد از اعتراف متهم به قتل و تکمیل روند تحقیقات در دادسرا، با توجه به شکایت برادر علی، این متهم به زودی در شعبه  10 دادگاه کیفری  یک استان تهران، پای میز محاکمه خواهد رفت./رکنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها