مرد معتاد زنش را کشت

مردی معتادی که چندی پیش به خانه زن صیغه ای اش رفته بود، با صحنه کشیدن مواد توسط دو دختر جوان در آن خانه رو به رو شد و بعد از درگیر لفظی و بعد هم درگیری فیزیکی مرتکب قتل شده بود، جزئیات از این قرار است...

مرد معتاد زنش را کشت

دو مرد جوان که در ماجراهای جداگانه دست به قتل زده و رضایت اولیای دم را جلب کرده بودند دیروز از جنبه عمومی جرم محاکمه شدند تا بزودی از زندان آزاد شوند.

اولین اعدامی که با اعلام رضایت بدون قید و شرط اولیای دم به زندگی برگشت محمدرضا 30 ساله بود. وی اواخر زمستان سال 89 دختر 32 ساله ای به نام مریم را در محله بی سیم تهران با یک ضربه چاقو به سینه اش کشت.

وی که به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شده بود پس از 7 سال توانست رضایت بدون قید و شرط اولیای دم را جلب کند. وی دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و گفت

آن زمان معتاد بودم. جای مناسبی برای خواب نداشتم بهمین خاطر مقابل خانه همسر صیغه ای رفتم تا شب را آنجا بگذارنم. همسر صیغه ای ام مرا به داخل خانه دعوت کرد. من به اتاق او که دو دختر جوان آنجا مشغول مصرف مواد بودند رفتم. ولی آنها از دیدن من خشمگین شدند. یکی از آنها با من درگیر شد و با چوب به سرم کوبید. من که بازرسی اعصابم را از دست داده بودم به روی او چاقو کشیدم.

اما همان موقع دوستش مریم وارد دعوا شد و من اشتباهی با چاقو به سینه او زدم.من از قتل پشیمانم و خصومتی با دختر جوان نداشتم. دومین محکومی که دیروز از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد افشین بود که با جلب رضایت اولیای دم توانست به زندگی برگردد. رسیدگی به این پرونده از اوایل تابستان 1390 به دنبال انتقال پیکر نیمه جان پسر 30ساله ای به نام کیان به بیمارستانی در غرب تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بررسی‌ها نشان می‌داد کیان با ضربه چاقو یکی از دوستانش به نام افشین مجروح شده است .کیان تحت عمل جراحی قرار گرفت اما به خاطر شدت جراحات جان سپرد. به این ترتیب افشین بازداشت شد. وی گفت: من و کیان از سال ها قبل باهم دوست بودیم. آن روز کیان با من تماس گرفت و از من خواست تا به دیدنش بروم. من هم با موتور دنبال کیان رفتم و او ترک موتور نشست. کیان بسیار خشمگین بود اما علت عصبانیت اش را نمی دانم .

یک‌بار شروع به فحاشی کرد و چاقویی را درآورد و روی پهلویم گذاشت .من که ترسیده بودم بلافاصله موتو را متوقف کردم و با چاقویی که در جیب داشتم یک ضربه به گردنش زدم. وی ادامه داد :من خیلی ترسیده بودم. بهمین خاطر بلافاصله وی را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود. افشین پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد .در حالیکه این حکم در دیوان عالی کشورمهر تایید خورده بود.

وی با گذشت هفت سال از جنایت توانست رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب دیروز از جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه ایستاد . در جلسه رسیدگی به این پرونده که در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربان زاده و با حضور یک مستشار برگزار شد افشین گفت: باور کنید من نمیدانم کیان از چه موضوعی ناراحت بودو چرا به رویم چاقو کشید

من فقط از ترسم و برای نجات جانخودم وی را با چاقو زدم. اولیاء دم لطف بزرگی در حق من کردند و مرا بخشیدند. آنها زندگی دوباره به من دادند و من برای همیشه مدیون آنها هستم. دراین هفت سال در زندان عذاب زیادی کشیدم و حالا از قضات دادگاه درخواست تخفیف در مجازات را دارم. در پایان جلسه هیات قضایی دو شعبه دادگاه وارد شور شدند تا حکم صادر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها