قتل زن جوان که با مردان غریبه رابطه داشت / ادعای عجیب قاتل زن متاهل

مرد افغان که زن ایرانی را کشته و طلا و گوشی های موبایلش را سرقت کرده بود پای میز محاکمه ایستاد و ادعای عجیبی را مطرح کرد.

قتل زن جوان که با مردان غریبه رابطه داشت / ادعای عجیب قاتل زن متاهل

قتل زن جوان در تهران رخ داد. عامل قتل زن جوان یک مرد افغان است. عامل قتل زن جوان در تهران دستگیر شد. رسیدگی به پرونده قتل زن جوان در دادگاه آغاز شد. در ادامه بیشتر از قتل زن جوان در تهران بخوانید.

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از دی‌ماه سال ۹۹ به دنبال کشته شدن زن جوانی به نام فریبا در خانه اش در خیابان خوش آغاز شد. همسر وی که از محل کار به خانه برگشته و با جسد همسرش روبه رو شده بود با پلیس تماس گرفت.

 شواهد نشان می‌داد زن جوان قربانی دستبرد به خانه اش شده و پول،  طلا و 3گوشی موبایلش سرقت شده است.

جسد  با دستور قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد و ماموران پلیس به بررسی پرداختند.

 2ماه از این ماجرا گذشته بود که در تحقیقات پلیسی روشن شد گوشی موبایل فریبا روشن و از آن با افغانستان تماس گرفته شده است.

 با این سرنخ تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد و یک متهم افغان به نام نعمت ردیابی و بازداشت شد.

 وی که سعی داشت با دروغگویی پلیس را گمراه کند سرانجام لب به اعتراف گشود و به رابطه پنهانی با فریبا اعتراف کرد و به بازسازی صحنه جرم پرداخت.

 نعمت گفت :فریبا با مردان افغان در ارتباط بود. آن روز به خانه شان رفته بودم اما سر پول با هم درگیر شدیم و او را خفه کردم . سپس گوشی موبایل و مقداری پول و طلا دزدیدم و فرار کردم.

 با  اعتراف های این مرد وی در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

 در ابتدای جلسه اولیای دم درخواست قصاص را مطرح کردند. اما وقتی نعمت در جایگاه متهم ایستاد جرمش را گردن نگرفت.

 وی ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: آن روز همراه یکی از دوستانم به نام احمد به خانه فریبا رفته بودم .احمد فریبا را با من آشنا کرد و او را از قبل می شناخت. آن روز او با فریبا درگیر شد  و او را خفه کرد .باور کنید من تحت فشار روانی به قتل اعتراف کردم و بی گناه هستم.

 سپس وکیل وی به دفاع پرداخت و گفت: در ساختمانی که قتل در آن رخ داده یک مرد افغان نیز به طرز مشکوکی کشته شده است. امکان این که ماجرای کشته شدن فریبا با موکلم در ارتباط نباشد زیاد است و ممکن است یک نفر دیگر فریبا را کشته باشد .همانطور که خواهر قربانی نیز در تحقیقات  اولیه گفته بود فریبا دشمنان زیادی داشته و قبلا نیز  تهدید به قتل شده بود.

 در این میان نماینده دادستان برخاست و به اظهارات وکیل متهم اعتراض کرد.

 و ی گفت: متهم پس از دستگیری با جزئیات به تشریح قتل پرداخته و اعترافات وی مقرون به واقع است.از این رو دفاعیات وکیل متهم رد می شود.

 بنا بر این گزارش، در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها