توییت دستیار رسانه‌ای شهردار تهران درباره اقدامات صورت گرفته در بهشت حضرت زهرا(س)

دستیار رسانه‌ای شهردار تهران، در توئیتی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بهشت حضرت زهرا، به مدیران این سازمان خداقوت گفت.

توییت دستیار رسانه‌ای شهردار تهران درباره اقدامات صورت گرفته در بهشت حضرت زهرا(س)

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) رضا سیفی دستیار رسانه‌ای شهردار تهران در توئیتی نوشت: در چند ماه اخیر اتفاقات خوبی در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) افتاده که شاید بی خبر باشید.

وی در ادامه نوشت: از بهبود وضع معیشتی کارکنان، بازگشایی ورودی‌های جدید که باعث کاهش ترافیک و دسترسی آسان‌تر شهروندان شده تا افزایش نظارت‌ها، جلوگیری از پیش فروش قبر و کوتاه شدن دست دلال‌ها و خلع ید پیمانکاران متخلف، خداقوت.

گفتنی است دستیار رسانه‌ای شهردار تهران این توئیت را در پاسخ به توئیت مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا نوشته است که عنوان کرده بود: 24 ساعته شدن گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) در سراسر ماه مبارک رمضان را به مدد شهدا آغاز کردیم.

علیرغم اینکه یک سازمان بدون تعطیلی و با کارکردی خاص هستیم، بنده و همکارانم با افتخار نوکری مردم را می‌کنیم.

بنا بر این گزارش، 24 ساعته شدن سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در ماه مبارک رمضان به منظور شفاعت و کسب برکت و عنایت از شهدای آرمیده در این گلزار مقدس، برای اولین بار است که محقق شده و گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) به صورت 24 ساعته به روی زائران و مراجعان به این مکان معنوی باز است

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها