رضایتمندی از خدمات بهشت حضرت زهرا(س) چند درصد است؟

بر اساس گزارش دفتر پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، نمودار رضایتمندی خانواده متوفیان از خدمات سازمان به صورت روزانه احصا، منتشر و در اختیار واحدها قرار می‌گیرد.

رضایتمندی از خدمات بهشت حضرت زهرا(س) چند درصد است؟

به گزارش روابط عمومی سازمان بهشت حضرت زهرا(س)، دفتر پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان در این گزارش آورده است: به منظور ارائه خدمات بهتر به خانواده‌های متوفیان و کاهش و حذف موانع و چالش‌های موجود، با تمامی خانواده‌هایی که عزیز آن ها در همان روز یا روزهای قبل به خاک سپرده شده، تماس گرفته می‌شود و ضمن ابلاغ تسلیت از آنها درباره مراحل تغسیل، تکفین و تدفین مورد سوال قرار می‌گیرد.

بنا بر این گزارش، با این تماس‌ها نارضایتی‌ها احصا شده و نقاط قوت و ضعف موجود مشخص می‌شود. خروجی آن هم ارائه خدمات مطلوب تر به خانواده متوفیان و همچنین قطع دست دلالان است.

دفتر پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با اشاره به خروجی تماس با 210 خانواده در یک روز عنوان کرد: بر اساس نمودار رضایت مندی، بیشترین رضایت مربوط به واحد عروجیان و آمبولانس‌های قطعات با فراوانی 99درصد بوده است.

در ادامه این گزارش آمده است: پس از آن به ترتیب بیشترین میزان رضایت مربوط به واحد مباشرین، آمبولانس‌های شهری، آمبولانس شهرستان، ثبت احوال و خاکسپاری بوده است. همچنین کمترین میزان رضایت هم از خدمات مربوط به میز و صندلی، مداحی و اکو بوده که برای رفع چالش‌های مربوطه نظارت‌های ویژه و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.  

گفتنی است خروجی این نمودار در راستای تقویت خدمت بی منت به شهروندان و اصلاح فرایندهای موجود بوده و در صورت گزارش تخلف، ضمن اینکه با فرد خاطی برخورد می‌شود، اگر وجهی غیرمتعارف نیز دریافت شده باشد، مبلغ عودت داده خواهد شد.

همچنین شهروندان می‌توانند به منظور گزارش هر نوع تخلف یا ارائه پیشنهاد با سامانه 1888 یا دفتر پیگیری‌های ویژه مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا(س) با شماره 51633074 تماس بگیرند

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها